۱۰۰ روستای مارگون کهگیلویه وبویراحمد از محاصره برف خارج شد+ فیلم

یاسوج - ایرنا - فرماندار مارگون گفت: جاده های ۱۰۰ روستای این شهرستان که در پی بارش های اخیر و شبانه روز گذشته و بر اثر بارش سنگین برف مسدود شده بود با تلاش راهداران و نیروهای امدادی و همکاری مدیریت بحران استانداری کهگیلویه وبویراحمد بازگشایی و ظهر امروز این روستاها از محاصره برف خارج شدند.

مختار اندرخور روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: چهار محور ارتباطی مناطق روستایی شهرستان مارگون هر کدام به طول ۱۴۰ کیلومتر که بر اثر بارش برف شبانه روز گذشته بسته شده بود با تلاش راهداران و مشارکت دستگاه های اجرایی بازگشایی شد.

اندرخور تصریح کرد:بر اساس هماهنگی های انجام شده افزون بر یک دستگاه ماشین آلات سنگین شهرستان یک دستگاه لودر ستاد بحران کهگیلویه و بویراحمد برای بازگشایی راه های ارتباطی مارگون به کار گرفته شد.

فرماندار مارگون تاکید کرد: ارتفاع برف در برخی مناطق شهرستان مارگون به بیش از یک متر رسیده است.

اندرخور با بیان اینکه هم اکنون راه ارتباطی روستای آبرش از توابع بخش زیلایی که شب گذشته به علت ریزش سنگ بسته شده بود همچنان مسدود است تصریح کرد: این جاده روستایی به زودی بازگشایی می شود.

فرماندار مارگون با اشاره به اینکه هواشناسی استان برای این شهرستان در ساعت های آینده بارش برف پیش بینی کرده تاکید کرد: نیروهای راهداری آماده بازگشایی جاده های ارتباطی هستند.

وی شهروندانی که قصد سفر در جاده های این شهرستان را دارند توصیه کرد تا از مسافرت های غیرضروری به مارگون خودداری کنند.

فرماندار مارگون خاطرنشان کرد: در صورت ضرورت مسافران در این شهرستان شهروندان زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

شهرستان مارگون با جمعیتی حدود ۲۱ هزار نفر در فاصله ۶۰ کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه وبویراحمد ۱۲۰ روستا دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha