پیش بینی ۱۹۱ شعبه اخذ رای برای انتخابات در شهرستان ملارد/ رقابت ۶۷ نامزد برای یک کرسی مجلس

ایرنا - ملارد - سرپرست فرمانداری ملارد، گفت: برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، ۱۹۱ شعبه اخذ رای در این شهرستان پیش بینی شده که از این تعداد، ۱۷۷ شعبه ثابت و ۱۴ شعبه سیار است.

امین اسدی روز یکشنبه در حاشیه بازدید از بخش های ستاد فرعی انتخابات واقع در ساختمان فرمانداری به ایرنا، گفت: با آخرین اقدامات صورت گرفته برای تعیین و تجهیز شعب اخذ رای در بخش های مرکزی و صفادشت آشنا شدیم و از ۱۹۱ شعبه پیش بینی شده برای شهرستان، ۱۴۰ شعبه ثابت و پنج شعبه سیار برای بخش مرکزی و ۳۷ شعبه ثابت و ۹ شعبه سیار نیز در بخش صفادشت آراء مردم را جمع آوری خواهند کرد.
وی به آمار نامزدهای انتخابات مجلس در حوزه شهرستانهای ملارد، شهریار و قدس اشاره کرد و افزود: تا این مرحله ۶۷ نفر تائید صلاحیت، ۸۶ نفر رد صلاحیت و ۴۰ نفر هم با عدم احراز صلاحیت مواجه شده اند.
سرپرست فرمانداری ملارد اظهار کرد: در این حوزه حدود ۳۵ درصد از ثبت نام کنندگان تایید صلاحیت شده اند و برای تنها کرسی مجلس، ۶۷ نامزد داریم که نسبت به میانگین کشوری (۳۷ نامزد) عدد بالائی است.
رئیس هیات اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان ملارد، گفت: با تعامل و همکاری مناسب هیات نظارت و اعضای هیات اجرایی، مقدمه و زیرساخت های لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و رقابتی در این شهرستان فراهم شده است و امیدواریم چهار مولفه سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت سرلوحه تمامی ناظران و مجریان برگزاری انتخابات بوده و ما نیز تمام توان خود را با رعایت اصل بی طرفی برای صیانت از آرای مردم به کار خواهیم گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha