۱۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۴۸
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85377430
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

سرپرست فرمانداری ملارد: تبیین دستاوردهای نظام روحیه امید را در جامعه احیا می‌کند

ملارد - ایرنا - سرپرست فرمانداری ملارد گفت: وظیفه داریم برای تزریق امید در جامعه، دستاوردها و موفقیت‌های بعد از انقلاب را در بخش‌های مختلف برای مردم تبیین کنیم.

به گزارش ایرنا، امین اسدی روز دوشنبه در جلسه آموزشی توجیهی ویژه نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای اظهار داشت: بزرگترین هدیه‌ای که حضرت امام (ره) به ما داد، استقلال بود و این مهم در همه عرصه‌ها زمینه ساز شکوفایی کشور بوده است.

وی ادامه داد: امروز همه وظیفه داریم در کنار تلاش برای رسیدن به وضعیت مطلوب، دستاوردها و موفقیت‌های نظام جمهوری اسلامی و دولت مردمی در بخش های مختلف را برای مردم اطلاع رسانی کنیم.

اسدی افزود: دشمنان به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در کشور بوده تا عملکرد و دستاوردهای انقلاب و نظام را زیر سوال ببرد.

این مسئول با اشاره به نقش جمهوری اسلامی ایران در بیداری اسلامی در منطقه و جهان خاطرنشان کرد: جنگ غزه پرده از خیلی از واقعیات ها برداشت و یکی از آن‌ها شکسته شدن هیمنه پوشالی آمریکا و اسرائیل بود.

اسدی با تاکید بر ضرورت همکاری با سایر عوامل نظارتی ،انتظامی و بازرسی ، توجه و دقت به موارد آموزش داده شده ، تبادل تجربیات و به روز رسانی اطلاعات توسط نمایندگان فرماندار را خواستار و متذکر شد.

رئیس هیات اجرائی انتخابات شهرستان ملارد با بیان اینکه پیشتر مانور بکارگیری دستگاه های احراز هویت در شهرستان نیز برگزار شده است، گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری و اهمیت بکارگیری صحیح دستگاه های احراز هویت و اطمینان از عملکرد صحیح آنها مانوری به صورت فردی و گروهی با حضور کابران و کارشناسان فناوری اطلاعات با هدف تست دستگاه های احراز هویت و پوشش دهی شبکه در این شهرستان با موفقیت انجام شد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان ملارد نیز در حاشیه جلسه توجیهی آموزشی نمایندگان فرماندار گفت: این جلسه در چهار گروه مجزا به مدت ۲ روز در سالن جلسات فرمانداری برگزار و حاضران با وظایف خود در شعب آشنا خواهند شدند.

سهیل غلامی افزود: در این جلسه اهم موارد و نکات مربوط به نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای تشریح و نحوه پلمب صندوق ها به حاضران آموزش داده شد.

به همت کمیته آموزش و پژوهش ستاد انتخابات شهرستان ملارد، نخستین جلسه آموزشی و توجیهی نمایندگان شعب اخذ رای ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان ملارد با هدف آشنا نمودن اعضاء با وظایف قانونی خود برگزار شد.

برای انتخابات ۱۱ اسفند امسال در شهرستان ملارد ۱۹۱ شعب رای گیری شامل ۱۴۷صندوق ثابت و سیار در شهرها و ۴۴ صندوق در روستاها پیش بینی شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha