۲۴ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۳۶
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 85353913
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مردم کشورهای مسلمان امروز برابر استکبار جهانی ایستاده اند

قزوین - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب استان قزوین گفت: امروز همه ما شاهدیم که مردم کشورهای مسلمان در غزه با حماس، عراق با حشد الشعبی، لبنان با حزب الله و یمن با حوثی ها با الهام گرفتن از مکتب شهدا در برابر استکبار جهانی ایستاده اند.

به گزارش ایرنا، حسین رجبی روز یکشنبه و در تجمع بزرگ حقوقدانان، جامعه حقوقی، قضات، وکلا و کارکنان دستگاه قضایی استان قزوین در حمایت از مردم غزه و محکومیت رژیم کودک کش صهیونیستی که در برابر دادگستری کل استان قزوین برگزار شد، افزود: مکتب کشور ما سرشار از ایثار و شهادت بوده و پیام ما به همه دشمنان ایستادگی در برابر آنان با الگو گرفتن از مکتب شهدا است.

به گفته وی، پیام ما به همه دشمنان آن است که ما با الهام گرفتن از مکتب شهدا همچنان رو به جلو حرکت می کنیم، ما وارث مکتب شهادت و "هیهات من الذله" هستیم و معتقدیم این نهضت همچنان به راه خود ادامه خواهد داد.

دادستان عمومی و انقلاب استان قزوین با بیان اینکه نسل کشی های زیادی از جمله در غزه و در ادوار مختلف تاریخی توسط استکبار جهانی، به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی صورت گرفته، یادآور شد: این در حالی است که متاسفانه مجامع جهانی و سازمان های بین المللی چشمان خود را برروی این جنایت ها به سادگی بسته و نسبت به آن بی تفاوت نشان می دهند.

رجبی با تاکید بر اینکه خط امام راحل، انقلاب و مقام معظم رهبری تحت هیچ شرایطی نباید از هم فاصله بگیرد، افزود: ما جامعه حقودانان کشور از دستگاه دیپلماسی درخواست داریم تا نسبت به پیگیری های حقوقی نسل کشی مردم مظلوم غزه در دادگاه ها و مجامع بین المللی اقدام کنند.

دادستان عمومی و انقلاب استان قزوین اظهار کرد: ما همچنین آمادگی خود را برای حضور در غزه و نابودی رژیم منحوس صهیونیستی به عنوان یک غده سرطانی از منطقه اعلام می کنیم و از مجامع بین المللی تا ضمن اقدام فوری در آتش بس این جنگ، نسبت به محاکمه سران این جنایت اقدام کند.

تجمع جمعی از حقوقدانان، و مراجع قضایی استان قزوین امروز به همت سازمان بسیج حقوقدانان استان در محوطه ساختمان دادگستری کل استان قزوین برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha