۲۴ دی ۱۴۰۲، ۱۷:۲۳
کد خبر: 85353947
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هفته فرهنگی شهرستان ملارد آغاز شد

۲۴ دی ۱۴۰۲، ۱۷:۲۳
کد خبر: 85353947
هفته فرهنگی شهرستان ملارد آغاز شد

ملارد - ایرنا - معاون فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری ملارد با اشاره به آغاز هفته فرهنگی شهرستان ملارد گفت:این رویداد یکی از برنامه های محوری و مهم در سطح این شهرستان است که با حضور و مشارکت شخصیت های فرهنگی ،هنری و تاثیرگذار و همچنین نهادهای مردمی و دستگاههای دولتی هر ساله در همین ایام برگزار می گردد.

اکرم چراغی روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: در این هفته به دنبال ارایه چهره ای متفاوت و صحیح از شهرستان ملارد و قابلیت های آن هستیم که بر همین اساس جلسات متعدد برای هماهنگی برگزار و با توجه به ظرفیت ها و امکانات موجود درصدد هستیم امسال انواع نمایشگاهها ،همایش ها،اردوهای ملاردگردی و جشن محلات را طی این هفته اجرایی کنیم.

وی افزود: همایش راهبری شغل، دوره های آموزشی،نمایشگاه کارآفرینی روستائی ،جشن تکلیف دختران و دیدار با سالمندان از سایر برنامه ها در این هفته است که بر اساس جدول زمان بندی شده تا ۲۹ دی ماه در نقاط مختلف شهری و روستائی اجرا می گردد.

چراغی بیان داشت: برپایی جشنواره های متعدد تحت عنوان اقوام ایرانی ، بازیهای بومی و محلی ،صنایع دستی و غذا از دیگر برنامه های تدارک شده در این هفته می باشد.

هفته فرهنگی شهرستان ملارد آغاز شد

معاون فرهنگی ،اجتماعی و ورزشی شهرداری ملارد گفت: یکی از برنامه های جذاب در این هفته جشن محلات است که در آن موسیقی سنتی اقوام ،عمو روحانی ،نقاشی کودکان ،مسابقات ورزشی ،میز خدمت شامل خدمات مشاوره ،حس خوب امر به معروف ، عفاف و حجاب و جوانی جمعیت به حاضرین ارائه می گردد.

وی افزود: همایش پدران آسمانی بعلاوه ویژه برنامه آبروی محله ،غبارروبی بقاع متبرکه را از برنامه های مذهبی و اعتقادی در هفته فرهنگی شهرستان ملارد ذکر کرد و افزود: در این هفته برخی مسابقات ورزشی نیز پایان یافته و مراسم اختتامیه برای آنان گرفته می شود.

بر اساس این گزارش علاقه مندان برای اطلاع از زمان و مکان برگزاری این برنامه ها می توانند به سایت شهرداری ملارد به نشانی www.malard.ir مراجعه نمایند .

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha