فرماندارملارد:امیدآفرینی باتبیین دستاوردهای نظام و دولت مشارکت درانتخابات را افزایش می دهد

ملارد - ایرنا - سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد گفت: تبیین و تشریح دستاوردهای مهم و اساسی دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی،به امیدآفرینی بین مردم انجامیده و قطعا در افزایش مشارکت رای دهندگان تاثیر بسزایی دارد.

به گزارش ایرنا، امین اسدی روز دوشنبه در جمع اعضای ستاد انتخابات این شهرستان از همه نهادها و دستگاههای دولتی خواست تا در این امر نهایت همکاری و همراهی را با ستاد انتخابات شهرستان داشته باشند .

وی افزود: هفته فرهنگی، دهه مبارک فجر و اعیاد ماه رجب فرصت مناسبی برای زمینه سازی مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای می باشد.

فرماندارملارد:امیدآفرینی باتبیین دستاوردهای نظام و دولت مشارکت درانتخابات را افزایش می دهد

سرپرست فرمانداری ملارد به همکاران خود در ستاد انتخابات این شهرستان خاطر نشان کرد: برای افزایش نشاط اجتماعی همه توان و ظرفیت دستگاه های فرهنگی و هنرمندان بومی شهرستان را بکار گرفته و از آنها استفاده نمائید.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان ملارد بر برگزاری نشست های تبیینی با گروه های مختلف مردمی تاکید کرد و ادامه داد: مشارکت و دعوت حداکثری از همه اقشار باید مورد توجه کمیته ها قرار گیرد.

سرپرست فرمانداری ملارد به چهار رکن اصلی سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت مورد تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اشاره کرد و افزود: همه ما باید تلاش کنیم این چهار شاخص همواره مدنظر بوده و در تمامی مراحل برگزاری انتخابات محقق شود .

اسدی با تاکید بر اینکه بهره‌برداری از امکانات و ظرفیت‌های دولتی به نفع یا علیه داوطلبان انتخاباتی ممنوع است، اظهارداشت: بر اساس قانون هیچ یک از کارمندان دستگاه های دولتی حق ندارند از امکانات و ظرفیت دولتی برای فعالیت تبلیغاتی نامزدها استفاده کند .

شهرستان ملارد در غرب استان تهران واقع است .

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha