۲۴ دی ۱۴۰۲، ۱۶:۲۳
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85353981
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

اجتماع جمعی از حقوقدانان خوزستان در حمایت از مردم غزه

اهواز- ایرنا- جمعی از حقوقدانان خوزستان با هدف حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین و همچنین محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی و آمریکا در اهواز اجتماع کردند.

به گزارش ایرنا رییس کل دادگستری خوزستان روز یکشنبه در اجتماع حقوقدانان خوزستان در حمایت از مردم مظلوم غزه در مقابل ساختمان دادگستری استان بیان کرد: مستکبران جهان همواره اقدام به کودک‌کشی و ویران کردن خانه‌های مردم مظلوم می‌کنند و از این راه به دنبال قدرت‌نمایی در دنیا هستند.

علی دهقانی این جنایات از سوی مستکبران جهان را نشان‌دهنده ظلت و خاری آن‌ها دانست و ادامه داد: نسل‌کشی و کودک‌کشی بارزترین اقدامات مستکبران جهان است و همواره در برابر ایثار و شهادت طلبی مردم مظلوم دنیا ناتوان هستند.

رییس کل دادگستری خوزستان بیان کرد: امروز جامعه حقوقی خوزستان جمع شده تا جنایات جنگی و نسل کشی رژیم صهیونیستی را محکوم کنند.

دهقانی با اشاره به اینکه حامیان این جنایات بدون محاکمه و مجازات مانده‌اند افزود: نهادها و سازمان‌های بین‌المللی مسئول ،در برابر ظلم مستکبران بی صدا و منفعل هستند.

وی اظهار کرد: به جامعه جهانی اعلام می‌کنیم این جنایات علیه مردم مظلوم دنیا نباید بی پاسخ بماند.

در ادامه این مراسم رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه در خوزستان بیان کرد: کودکان و زنان بی‌دفاع فلسطین در خانه‌های خود کشته می‌شوند و امروز باید این جنایات ظالمانه در محکمه وجدان انسان‌های دنیا محاکمه شود.

عبدالوهاب سیلاوی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران، دولت‌ها و ملت‌های آزاده دنیا ماهیت رژیم صهیونیستی را نمی‌پذیرند.

وی گفت: مقاومت یک حق طبیعی است که طبق اسناد بین المللی مورد احترام است، عملیات طوفان الاقصی نیز در همین راستا بوده تا از سرزمین و مردم مظلوم فلسطین در برابر ظلم و جنایات چندین ساله رژیم صهیونیستی دفاع شود.

رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه خوزستان افزود: کشور جمهوری اسلامی ایران بر اساس باورهای دینی و اعتقادی همواره از مظلوم و مظلومیت دفاع کرده است.

سیلاوی تصریح کرد: طوفان الاقصی نقاب از چهره منحوس آمریکا برداشت و میزان بی رحمی رژیم صهیونیستی و آمریکا را علیه مردم مظلوم فلسطین را به مردم جهان نشان داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha