هشدار هافبک عراق به ملی‌پوشان این کشور؛ «غفلت کنیم، تاوان می‌دهیم»

تهران- ایرنا- هافبک تیم ملی فوتبال عراق در آستانه دیدار تیمش برابر اندونزی در جام ملت‌های آسیا، به هم‌تیمی‌های خود هشدار داد و از آنها خواست در طول بازی تمرکز خود را حفظ کنند.

به گزارش شامگاه یکشنبه ایرنا، جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا با حضور ۲۴ تیم برتر این قاره به میزبانی قطر در حال برگزاری است. این رقابت‌ها از ۲۲ دی آغاز شده و ۲۱ بهمن با معرفی تیم قهرمان در ورزشگاه لوسیل به پایان خواهد رسید. در یکی از این بازی‌ها فردا عراق از ساعت ۱۸ در ورزشگاه احمد بن علی الریان باید در نخستین تقابل خود به مصاف اندونزی برود. دیداری که به زعم اسامه رشید هافبک عراقی‌ها می‌تواند برای این تیم با مشکلاتی همراه باشد.

رشید با اشاره به این دیدار گفت: باید قبول کنیم که این بازی بسیار سخت خواهد بود. ما قبلاً در بصره با آنها روبه‌رو شده و ۵ بر یک به پیروزی رسیدیم و این می‌تواند برای ما خطرناک باشد. اگر خودمان را به آن برد دلخوش کنیم، ممکن است به مشکل بخوریم ضمن آنکه الان بازیکنان اندونزی ما را به خوبی می‌شناسند.

وی ادامه داد: در بصره شرایط ما خوب بود. ساختار دفاعی خوبی داشتیم و به آنها اجازه خودنمایی ندادیم. آنها فقط یک بار موفق شدند وارد محوطه جریمه ما بشوند اما همان یک بار هم به گل تبدیل شد. در چنین مسابقاتی نباید هیچ تیمی را دست کم گرفت و اگر این اشتباه را مرتکب شویم، تاوان خواهیم داد.

عراق در گروه D جام‌ملت‌های آسیا با تیم‌های ژاپن، اندونزی و ویتنام همگروه است. در حال حاضر ژاپن پس از برد چهار بر ۲ مقابل ویتنام در صدر جدول جای دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha