۲۵ دی ۱۴۰۲، ۸:۰۰
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85354140
T T
۶ نفر

برچسب‌ها

پاکدشت دریک قدمی افتتاح پروژه۶۳۰واحدی نهضت ملی مسکن + فیلم

پاکدشت -ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران گفت: پروژه ۶۳۰ واحدی نهضت ملی مسکن در پاکدشت با اختصاص انشعابات آب ، برق و گاز در دهه مبارک فجر امسال افتتاح و به متقاضیان تحویل می شود.

به گزارش ایرنا، همزمان با آغاز عملیات محوطه سازی پروژه ۶۳۰ واحدی نهضت ملی مسکن در پاکدشت، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران ، فرهاد بشیری نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی ، فاضل کارخانه فرماندار، غفوری مدیر مسکن کل راه و شهرسازی استان تهران، زارعی شهردار ، شعبانی رئیس مسکن و شهرسازی ، سرداری رییس و اعضای شورای اسلامی شهر پاکدشت از این پروژه بازدید به عمل آوردند.

پاکدشت دریک قدمی افتتاح پروژه۶۳۰واحدی نهضت ملی مسکن + فیلم

میرمحمد غراوی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در شهر پاکدشت پروژه ۶۳۰ واحدی نهضت ملی مسکن مورد بازدید قرار گرفت، خوشبختانه این پروژه باتلاش خوب همکارانمان در اداره کل راه و شهرسازی استان و مسئولین محلی اعم از فرمانداری، شهرداری و دستگاه های اجرایی در حال اجراست و امید داریم در ایام دهه مبارک فجر به بهره برداری برسد.

وی با بیان اینکه عمده فعالیت های ساخت و نازک کاری و نما به اتمام رسیده است و باقی مانده کار، افزود: محوطه سازی در حال اجراست و از طرفی تامین خدمات آب و برق و گاز مهم است که با جلساتی که با استانداری و دستگاه های خدمات رسان انجام گرفته، امیدواریم تکمیل این پروژه تسریع شود و مردم عزیزی که برای این واحد ها ثبت نام کرده اند؛ زودتر به واحد های مسکونی خودشان برسند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران اذعان داشت: بر اساس اطلاع رسانی که راه و شهرسازی استان تهران داشته، با وجودی که قیمت ها خیلی افزایش پیداکرده ولی در این پروژه و حداکثر قیمتی که می توانند مالکان واحد ها از آورده شان بپردازند؛ هر متر مربعی حدود ۱۲۰میلیون ریال است که نسبت به وضع موجود در سطح شهرها بسیار مرقون به صرفه و مناسب تر است، علی الخصوص این قیمت برای اقشار آسیب پذیر و کم بضاعت که توان مالی کمتری دارند مناسب می باشد.

پاکدشت دریک قدمی افتتاح پروژه۶۳۰واحدی نهضت ملی مسکن + فیلم

میرمحمد غراوی خاطرنشان کرد: این پروژه با کیفیت و اجرای بسیار مناسبی اجرا شده و در واقع از اینکه در موعد مقرر قرار است تحویل متقاضیان محترم شود، خرسندیم.

پیش از این فاضل کارخانه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طرح نهضت ملی مسکن شهرستان پاکدست در مرحله محوطه سازی قرار دارد که سه پیمانکار به صورت همزمان پیگیر هستند و انشعابات آب و برق و گاز نیز در دست پیگیری است.

وی با اشاره به بازدیدهای مستمر از طرح های شهرستان، خاطرنشان کرد: تمام ظرفیت و توان را به کار می گیریم که این طرح در زمان تعیین شده به بهره برداری برسد.

فرماندار پاکدشت افزود: کمربندی جنوبی پاکدشت به دستور رئیس جمهور (جزو مصوبات سفر هیات دولت به شهرستان) و تخصیص اعتبار و ابلاغ آن به دستگاه متولی؛ با پیشرفت خوبی روبه رو است که این طرح هم دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.

شهرستان پاکدشت با سه شهر پاکدشت، فرون آباد و شریف آباد و جمعیت بیش از ۳۵۰ هزار نفر در ۲۵ کیلومتری جنوب شرق تهران و در مسیر محور امام رضا (ع) جاده ترانزیتی تهران - مشهد قرار دارد. پاکدشت به عنوان پایتخت گل و گیاه کشور شناخته شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha