هفت هزار اراکی به سینما رفتند

اراک - ایرنا - مدیر مجتمع ستارگان اراک گفت: هفت هزار نفر در پنج ماه گذشته برای دیدن فیلم به تنها سینمای شهر اراک رفتند.

«رضا غفاری» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این علاقمندان به دیدن فیلم در سینما موفق شدند تا ۹ فیلم از آخرین تولیدات کارگردانان مطرح کشور را ببینند.

وی بیان کرد: میزان درآمد از اکران این تعداد فیلم، ۳۰۰ تا ۵۰۰ میلیون ریال در هرماه است که برای هزینه‌هایی نظیر برق، گاز و نیز دستمزد ۱۲ نفر شاغل در این بخش صرف می‌شود.

مدیر مجتمع ستارگان اراک با انتقاد از متولیان فرهنگی استان مرکزی، گفت: درحالی که سینما ستارگان تنها سینمای شهر اراک است اما همکاری لازم با مجموعه کمرنگ است و برای توسعه اکران فیلم، مساعدت لازم صورت نمی‌گیرد.

غفاری افزود: برخی با سنگ‌اندازی در مسیر اکران فیلم تلاش دارند تا سینما در اراک تعطیل شود اما لازم است برای فراهم بودن، مکانی برای تفریح و شادی مردم، همکاری و هم‌افزایی بیشتری شکل گیرد.

مدیر مجتمع ستارگان اراک گفت: اکنون علاوه بر اکران فیلم بچه زرنگ، فیلم‌های فسیل و هتل نیز در سینما ستارگان اراک با قیمت هر نفر ۶۰۰ هزار ریال که برای دانش‌آموزان نیم بها، محاسبه و اکران می‌شود.

غفاری افزود: در نوبت صبح، فیلم بچه زرنگ برای دانش‌آموزان اکران می‌شود و در نوبت عصر از ساعت ۱۵ تا ۱۷ بچه زرنگ، در ساعت ۱۷ تا ۱۹ و ۱۹ تا ۲۱ فیلم هتل و از ۲۱ تا یک بامداد فیلم فسیل اکران می‌شود.

مجتمع فرهنگی هنری اراک تنها سینمای فعال کلانشهر اراک است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha