۵۰ هزار نفر در سینماهای استان مرکزی به تماشای فیلم نشستند

اراک - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: بیش از ۵۰ هزار نفر امسال در سینماهای این استان به تماشای ۳۰ فیلم نشستند.

«حسین محمودی‌فر» روز چهارشنبه به مناسبت ۲۱ شهریور روز سینما در گفت و گو با ایرنا، افزود: این تعداد تماشاگر در چهار سینمای اراک شامل ستارگان و سه سالن در هتل امیرکبیر اراک و سینماهای شهرهای ساوه، خمین و محلات به تماشای فیلم نشستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: اکران فیلم در برخی شهرستان‌های استان از جمله دلیجان و زرندیه به صورت سیار انجام می‌شود.

محمودی‌فر افزود: سالن سینمای پروین اعتصامی اراک از بهمن‌ماه پارسال شروع به کار کرد که به غیر از جشنواره فجر که چهار تا پنج هزار نفر به تماشای 21 فیلم نشستند، ۲۳ فیلم و ۳۳ هزار و ۸۰۰ تماشاگر داشته است.

وی بیان کرد: ویژه برنامه‌هایی در استان مرکزی به مناسبت جشن «مهر سینما» از ۲۰ شهریور تا ۱۰ مهر تدارک شده که شامل برگزاری نشست نقد فیلم، جشنواره فیلم شهرداری و اکران فیلم است و در نهایت اختتامیه این جشنواره مهرماه برگزار می‌شود.

اکنون سینما ستارگان، سه سالن سینمایی در هتل امیرکبیر با ظرفیت ۵۷۷ نفر شامل یک سالن با ظرفیت ۵۰۵، یک سالن به ظرفیت ۴۸ نفر و یک سالن نیز با ظرفیت ۲۴ نفر در اراک فعال است.

بیشتر بخوانید:

سینما ستارگان اراک بازگشایی شد

رئیس سازمان سینمایی: بدون رونق اقتصادی نمی توان به محتوای فرهنگی فکر کرد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha