۲۵ دی ۱۴۰۲، ۱۶:۲۴
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85355030
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شبکه جمع آوری فاضلاب شهر زنجان ۱۲ کیلومتر توسعه می‌یابد

زنجان - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: شبکه جمع آوری فاضلاب شهر زنجان به میزان ۱۲ کیلومتر توسعه می‌یابد.

به گزارش خبرنگار ایرنا،‌ علی محمد نادرخانی روز دوشنبه در جلسه کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر زنجان هدف از اجرای این طرح را ارتقای شاخص های بهداشتی، حفظ بهداشت آب های زیرزمینی، تولید بیشتر پساب برای صنایع مستقر در اطراف شهر زنجان بیان کرد.

وی اظهار داشت: هم اکنون ۶۰ درصد از شهر زنجان تحت پوشش خدمات جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب قرار دارد که با برنامه ریزی های انجام شده این میزان در بازه زمانی میان مدت، افزایش چشمگیری خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان افزود: طی ۲ سال گذشته ۳۰ کیلومتر ترمیم آسفالت معابر شهری به دلیل توسعه شبکه فاضلاب از سوی این شرکت انجام شده است.

نادرخانی تصریح کرد: در جدیدترین اقدام برای توسعه شبکه جمع آوری فاضلاب شهر زنجان، خط اصلی خیابان رهبری، اتصال خط فاضلاب زینبیه شرقی به غربی، کوچه شهدا و مناطق گونیه و حق وردی به طول ۱۲ کیلومتر اجرا می‌شود.

وی یادآور شد:‌ برای اجرای این میزان شبکه جمع آوری فاضلاب اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال هزینه می شود.

نادرخانی خاطرنشان کرد: به رغم محدودیت اعتبارات، کارهای بزرگی در حوزه توسعه خدمات فاضلاب در شهر زنجان انجام شده است که با همراهی دستگاه ها، رسانه ها و مردم می توان شتاب بیشتری به این روند داد.

وی تاکید کرد: در حال حاضر سالانه ۴.۵ میلیون مترمکعب پساب به شرکت راشا کاسپین واگذار می شود و از سال آینده نیز سه شهرک صنعتی در زنجان از پساب فاضلاب برخوردار خواهند شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha