پیگیری یک سوژه/عامل سوزاندن زباله‌های کنگاور شناسایی شد+فیلم

کرمانشاه - ایرنا - سرپرست شهرداری کنگاور گفت: پیمانکار متخلف و عامل سوزاندن زباله‌های این شهر که دود ناشی از آن همشهریان را کلافه کرده بود، شناسایی شد.

«غلامرضا طیب» روز سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: مدتها بود که شهروندان از دود ناشی از سایت زباله کنگاور گلایه شدید داشتند و موجبات نارضایتی عمومی را فراهم نموده بود.

وی ادامه داد: پس از ورود دادستان شهر کنگاور به موضوع و تعقیب و گریز و کمین های متعدد ظرف ۲۴ ساعت مشخص شد که دود ایجاد شده بخاطر زباله سوزی پیمانکار یکی از دستگاه‌های خدماتی کنگاور بوده که متاسفانه بدون توجه به بهداشت و سلامت شهروندان و بدون توجیه، سلامت شهروندان را به مخاطره می انداخت.

وی تصریح کرد: پس از اخطار و احضار وی توسط دادستان، زباله سوزی در سایت زباله کنگاور متوقف شد.

طیب خاطرنشان کرد: شهرداری در مدت پنج روز نسبت به پاکسازی و دفن کامل زباله‌ها و ساماندهی سایت زباله اقدام نمود.

سرپرست شهرداری کنگاور اضافه کرد: پس از بازدید میدانی مدیریت محیط زیست شهرستان از سایت زباله مراتب مورد تایید وی قرار گرفت و مقرر گردید شهرداری به صورت مستمر نسبت به پاکسازی محوطه سایت زباله اقدام نماید و مسولان دستگاه مربوطه هم ملزم شدند از کار خطرناک زباله سوزی توسط پیمانکار جلوگیری و ممانعت به عمل آورند.

طی ماههای اخیر دود ناشی از سوزاندن زباله ها در سایت زباله مردم شهر کنگاور را کلافه کرده بود که این موضوع بارها از سوی خبرگزاری ایرنا دنبال شد.

شهرستان کنگاور با جمعیتی بالغ بر ۸۵ هزار نفر در ۹۰ کیلومتری شرق کرمانشاه قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha