۲۶ دی ۱۴۰۲، ۸:۳۷
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85355564
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تدوین برنامه حمایت ویژه از شرکت‌های دانش‌بنیان بوشهر

بوشهر-ایرنا- مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر از تدوین برنامه حمایتی ویژه برای شرکت‌های دانش بنیان استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد جواد بازدرهوا روز سه‌شنبه در نشست تدوین برنامه حمایتی ویژه شرکت های دانش بنیان در بوشهر اظهار کرد: این اداره  با هدف مساعدت و رفع مشکلات شرکت های دانش بنیان تمام ظرفیت های خود را بکار گرفته است.

وی بیان کرد: شرکت های دانش بنیان در چند سال اخیر با تامین نیازهای کشور بویژه کالاهای تحریمی موقعیت و جایگاه ارزنده ای در تولید را به خود اختصاص داده اند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر تصریح کرد: شرکت های دانش بنیان از لحاظ اشتغالزایی و ایجاد ارزش افزوده نقش آفرینی ویژه ای در اقتصاد کشور دارند که به تناسب این جایگاه سازمان تامین اجتماعی خود را موظف به حمایت از این شرکت‌ها می داند.

وی ادامه داد: در خصوص ابلاغ مفاصا حساب به واگذارندگان کار، مقاطعه کاران و شماره کارگاهی آنها، ارائه خدمات غیرحضوری و الکترونیک، تسویه حساب شرکت ها، معافیت های بیمه ای و همکاری و تعامل با شرکت های دانش بنیان برنامه ریزی جامع و کاملی انجام شده است.

تدوین برنامه حمایت ویژه از شرکت‌های دانش‌بنیان بوشهر

بازدرهوا بیان کرد: خلاقیت و نوآوری از ویژگی بارز شرکت های دانش بنیان است که این  امر منجر شده تا این شرکت ها در بسیاری از صنایع پیشرفته یار و مددکار حوزه های تولید باشند.

در استان بوشهر ۱۶۵ شرکت و واحد فناور فعالیت دارند که از این شمار ۳۲ شرکت دانش بنیان هستند.

گردش مالی شرکت‌های فعال در پارک علم و فناوری خلیج فارس استان بوشهر ۱۰ هزار میلیارد ریال با اشتغال زایی یکهزار و ۵۰۰ نفر برآورد شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha