اشغالگران در جبهه زمینی شکست خورده و به آسمان روی آورده‌اند/ تداوم حملات به نظامیان آمریکا

تهران- ایرنا- کتائب سیدالشهدای عراق بر تداوم رویارویی با اشغالگران آمریکا تاکید و اعلام کرد که نیروهای آمریکایی در جنگ روی زمین شکسته خورده اند و فقط آسمان را دارند.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری عراقی المطلع، کتائب سیدالشهداء عراق بر تداوم حملات به اشغالگران آمریکایی تاکید کرد.

«کاظم الفرطوسی» سخنگوی کتائب سیدالشهدای عراق اعلام کرد: گروه‌های عراقی حملات به نیروهای آمریکایی را متوقف نخواهند کرد، مگر اینکه این نیروها از عراق خارج شوند.

وی افزود: نیروهای آمریکایی دوست نیستند و هیچ سندی وجود ندارد که نشان دهد، دولت عراق از این نیروها خواسته باشد که به عراق بیایند.

الفرطوسی بیان کرد: پایگاه‌های آمریکایی در عراق خارج از سیطره دولت این کشور است و گروه‌های عراقی متوجه تنگنای دولت در برابر ائتلاف بین المللی هستند. گروه های مسلح بخشی از ملت عراق هستند و وظیفه آنها دفاع از این کشور است.

به گفته سخنگوی کتائب سیدالشهدای عراق، دولت «محمد شیاع السودانی» این فرصت را دارد که در ساز و کار مذاکره با آمریکا، از گروه‌های عراقی بهره برداری کند.

الفرطوسی در ادامه با اشاره به ناکامی نظامیان اشغالگر آمریکایی در رویارویی با مقاومت عراق در روی زمین و روی آوردن نیروهای آمریکایی به حملات هوایی تاکید کرد که این نیروها در جنگ روی زمین شکسته خورده اند و فقط آسمان را دارند.

به گزارش ایرنا، از آغاز تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه در ۱۵ مهرماه تاکنون، مقاومت اسلامی عراق ده‌ها حمله به پایگاه نظامیان آمریکایی در عراق و سوریه را انجام داده است.

این گروه مقاومت عراق به دنبال جنایات و حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین به ویژه غزه و حمایت واشنگتن از این حملات به آمریکا پیشتر نیز هشدار داده بود که پایگاه‌های آن کشور در منطقه را مورد هدف قرار خواهد داد.

مقاومت اسلامی عراق همچنین بر تداوم هدف قرار دادن مواضع نیروهای اشغالگر آمریکا و پایگاه‌های آنها تاکید کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha