فرماندار خنج بر برخورد سریع و  قانونی  با گرانفروشان تاکید کرد

لارستان- ایرنا- فرماندار شهرستان خنج گفت: ما به دنبال التهاب و تنش و به هم ریختگی در بازار نیستیم ولی نسبت به بازار بی تفاوت نبوده و با گرانفروشان و کن فروشان برخورد جدی و قانونی می کنیم .

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان خنج، بهادر اسفندیاری روز سه شنبه در جلسه اقدام مشترک و تنظیم بازار که با حضور عزت الله جهان‌خواه، رئیس کارگروه اقتصادی دفتر استانداری فارس و جمعی از مسئولان برگزار شد، گفت: گرانی و گرانفروشی دو مقوله جداگانه است و پاسخگویی به گلایه مردم از گرانفروشی یکی از تکالیف کارگروه تنظیم بازار کنترل است.

وی ادامه داد: اصناف و اتحادیه ها انسانهای مومن و خداترس هستند؛ اما عده ای معدود در چارچوب قانون عمل نمی کنند که پس از ارشاد این گروه، در صورت قرار نگرفتن در ریل قانون باید با آنان برخورد جدی شود.

فرماندار خنج عنوان کرد: برای یادآوری بازار اسلامی، مروت اسلامی و انصاف اسلامی در گشت های مشترک، می توان از ظرفیت علمای دینی جهت ارشاد استفاده کرد.

اسفندیاری اضافه کرد: طرح از مزرعه به سفره و برگزاری نمایشگاه های فصلی از سیاست های دولت می باشد که به رونق اقتصادی و تنظیم بازار کمک خواهد کرد.

او تاکید کرد: در مبحث توزیع کالا حفظ کرامت مردم و ارزشهای انسانی از اولویت هاست.

شهرستان خنج، در فاصله ۲۷۰ کیلومتری از شیراز در جنوب فارس واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha