بازگشایی کمربندی جنوب شهرکرد پس از ۲۵ سال آغاز شد

شهرکرد- ایرنا- رییس شورای اسلامی شهرکرد با اشاره به آغاز عملیات اجرایی ساخت کمربندی جنوب شهرکرد از ۲۵ سال گذشته تاکنون گفت: اجرای عملیات زیرسازی، جدول‌گذاری، آسفالت و بازگشایی این مسیر آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مصطفی حیدری روز سه‌شنبه درباره حوزه عمران مدیریت شهری تأکید کرد: پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال‌جاری ادامه اتصال کمربندی جنوبی به بلوار کشاورز (مسیر شهرکیان) در دسترس مردم قرار گیرد.

وی افزود: حدود ۵۰۰ متر از باقی‌مانده ادامه اتصال کمربندی جنوبی به بلوار کشاورز با پیگیری‌های شهردار شهرکرد و تعامل و همکاری مالکان زمین‌های شهرکرد، شهرکیان، دستگاه‌های اجرایی و قضایی آغاز شد و با عزم جدی مدیریت‌شهری به‌زودی شاهد اجرا و بهره‌برداری از این طرح هستیم.

بازگشایی کمربندی جنوب شهرکرد پس از ۲۵ سال آغاز شد

حیدری تصریح کرد: اجرای مرحله سوم کمربندی جنوبی از بلوار کشاورز تا سه‌راهی خوزستان پس از توافق با مالکان زمین‌های واقع در مسیر در سال آینده اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به طرح‌های مهم دیگر در مرکز چهارمحال و بختیاری یادآور شد: این طرح‌ها با توانمندی کارکنان شهرداری شهرکرد به‌ویژه حوزه حقوقی، املاک، امور زیربنایی، شهرسازی، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری در بخش حوزه آماده‌سازی و تجهیز ماشین‌آلات سنگین و توانمندی مالی شهرداری‌ها در این حوزه به سرانجام رسیده است.

حیدری اظهار داشت: احداث کمربندی‌ها برای کاهش بار ترافیکی، کاهش تصادفات و صرفه‌جویی در مصرف سوخت در شهر را ضروری است.

به‌گزارش ایرنا، شهرکرد به‌عنوان مرکز استان چهارمحال و بختیاری ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha