برخی دست روی ستاره‌های مدعیان می‌گذارند/ بخت قهرمانی هستیم، بازیکن نمی‌دهیم!

تهران- ایرنا- مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت: برخی تصور می‌کنند که تیم‌های دیگر باید همه نفرات درجه اول‌شان را به آنها بدهند تا در پایان لیگ قهرمان شوند؛ مگر می‌شود تیم‌های دیگر راه را برای قهرمانی‌تان باز کنند؟!

هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه تراکتور تبریز سه‌شنبه‌شب در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا با اشاره به شایعه مذاکره باشگاه استقلال برای جذب امیرحسین حسین‌زاده و عارف آقاسی، ستاره‌های تراکتور اظهار داشت: من به اینکه مذاکره انجام شده است یا نه، کاری ندارم بلکه حرف من به عنوان مدیرعامل باشگاه تراکتور این است که چرا برخی باشگاه‌ها به خود اجازه می‌دهند به‌طور غیر حرفه‌ای و از طریق رسانه‌ها و از راه غیر مرسوم خواهان جذب بازیکنانی شوند که با باشگاه‌شان قرارداد همکاری چند ساله دارند!

وی افزود: اینکه برخی از تیم‌های لیگ برتری اسم بازیکنان مطرح، شاخص، درجه اول و تاثیرگذار تیم‌های مدعی را در فهرست نفرات مد نظر خود نوشته و برای جذب در اختیار مدیران قرار می‌دهند، اتفاق خوشایند و حرفه‌ای نیست. اینکه بازیکنان به اصطلاح تاپ تیم‌های دیگر که امکان جذب آنها «صفر درصد» است را در لیست خود قرار می‌دهید و می‌گویید این نفرات را باید برای من به خدمت بگیرید، درست نیست.

برخی دست روی ستاره‌های مدعیان می‌گذارند/ بخت قهرمانی هستیم، بازیکن نمی‌دهیم!

نصیرزاده اضافه کرد: برخی‌ باشگاه‌ها تصور می‌کنند همه بازیکنان باید برای آنها باشند و هر بازیکنی را که دلشان می‌خواهد باید به خدمت بگیرند. اما اصل بر این است که باشگاه‌ها نفرات مورد نظر خود را از بین بازیکنانی انتخاب کنند که آزاد بوده و با باشگاهی قرارداد ندارند، نه اینکه در لیست‌شان فقط نام ستاره‌های تیم‌های دیگر وجود داشته باشد! در دنیا مرسوم است که باشگاه‌ها برای جذب بازیکن به دنبال نفراتی می‌روند که به صورت رسمی در فهرست مازاد باشگاه‌ها قرار دارند. لیست مازاد را برای چه می‌گذارند؟ دلیلش این است که اعلام کنند از این لحظه امکان مذاکره با بازیکن مذکور وجود دارد.

وی تاکید کرد: هنگامی که برای جذب بازیکن به تیم‌های دیگر پیشنهاد می‌دهید باید این امکان را فراهم کنید که امکان معاوضه نیز وجود داشته باشد. این بدان معنا است که اگر بازیکنی را از تیم رقیب می‌خواهید باید این مهم را در نظر بگیرید که ممکن است بازیکنی از تیم‌ خودتان مورد پیشنهاد قرار گیرد.

برخی دست روی ستاره‌های مدعیان می‌گذارند/ بخت قهرمانی هستیم، بازیکن نمی‌دهیم!

وی گفت: متاسفانه در فوتبال ایران بعضی افراد برای اینکه فشار افکار عمومی را از روی خود بردارند و یا کم کنند، اسم بازیکنان بزرگ و مطرح تیم‌های دیگر را در فهرست خود قرار می‌دهند و بعد از اینکه فهرست پر سروصدایشان محقق نشد، عدم موفقیت خود را به گردن دیگری بیندازند.

نصیرزاده افزود: وقتی تیمی همچون تراکتور در کورس قهرمانی است چرا باید نفرات خود را در اختیار تیم‌های دیگر قرار دهد؟ چرا باید بازیکن تاپ خودمان را بدهیم؟ تراکتور در کورس قهرمانی است و به طور حتم در نیم‌فصل دوم لیگ برتر شانس زیادی برای تصاحب جام خواهد داشت. علاوه بر این، تراکتور از نظر مالی نسبت به تیم‌های دیگر شرایط بهتری دارد.

برخی دست روی ستاره‌های مدعیان می‌گذارند/ بخت قهرمانی هستیم، بازیکن نمی‌دهیم!

وی در پایان گفت: ما باشگاهی هستیم که امکانات فیزیکی شامل هتل و هواپیمای اختصاصی و وضع مالی بسیار خوبی داریم. شواهد و قرائن حاکی از آن است که در نیم‌فصل دوم شانس زیادی برای تصاحب جام داریم. با این تصور و تفکر، خودتان قضاوت کنید که چرا باید بازیکنان خودمان را در اختیار تیم‌های دیگر قرار دهیم؟ ضمن اینکه آداب این کار این است که اگر بازیکنی را از تیم‌های دیگر خواستیم به جای اقدام غیر حرفه‌ای، به صورت رسمی و مکتوب با باشگاه‌ها مکاتبه و مذاکره کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha