تخصیص ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل بیمارستان نیایش خرم آباد

خرم آباد - ایرنا - مدیرعامل هلدینگ تخصصی راه و شهرسازی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) گفت: امسال حدود ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار به بیمارستان نیایش خرم آباد برای تکمیل زیرساخت های مورد نیاز تخصیص یافته است.

محمدرضا رحمانی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: به منظور تسریع در روند اجرایی بیمارستان نیایش خرم آباد حدود ۶۰۰ میلیارد ریال از اعتبارات قرارگاه خاتم الانبیاء به این طرح تخصیص یافته است و اکنون در مرحله ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی و تجهیز قرار دارد.

وی با تاکید بر ضرورت تزریق منابع به این طرح افزود: برنامه عملیات اجرایی این طرح بروز رسانی شده و اکنون عملیات اجرایی این طرح از برنامه فعلی جلوتر است.

مدیرعامل هلدینگ تخصصی راه و شهرسازی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) با اشاره به تلاش مستمر برای تسریع در روند عملیات اجرایی این طرح ادامه داد: عملیات اجرایی طرح سال جاری با روند خوبی در حال انجام است که با تزریق منابع جدید این روند شتاب بیشتری خواهد داشت.

رحمانی در خصوص طرح راه آهن دورود - خرم آباد نیز تاکید کرد: این پروژه ریلی بسیار سنگین است اما تلاش می کنیم منابع مالی مورد نیاز را در زمان کوتاه تری نهایی و تزریق کنیم.

وی یادآور شد: در صورت نهایی شدن منابع که در حال قطعی شدن است، روند عملیات اجرایی این طرح تسریع خواهد شد، این طرح باید به راه آهن اندیمشک نیز وصل شود که نزدیکترین بندر به مرکز کشور را ۲ خطه می کند.

مدیرعامل هلدینگ تخصصی راه و شهرسازی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) اضافه کرد: عملیات اجرایی طرح پروژه راه آهن درود - خرم آباد سال گذشته از سرگیری شد و اکنون شرایط خوبی دارد، به نحویکه در ۲۰ جبهه کاری در حال انجام است.

رحمانی اظهار داشت: براساس شرطی که سال گذشته ذکر شد ، امکان انجام چندبرابر فعالیت فعلی برای سرعت گیری این طرح وجود دارد.

به گزارش ایرنا، بیمارستان ۵۱۵ تختخوابی نیایش خرم آباد دارای تخت‌های فوق‌تخصصی، داخلی و جراحی بوده و تمام رشته‌ها را در اجرای ان پیش بینی شده است.

این پروژه درمانی از مصوبات سفر رئیس جمهور به لرستان است و در جریان سفر هیات دولت به استان جهت تکمیل این پروژه درمانی سه هزار میلیارد ریال مصوب شد که بخش مهمی از این رقم از محل ماده ۵۶ است.

افتتاح بیمارستان جنرال نیایش نقش مهمی در برطرف کردن کمبود تخت بیمارستانی در استان خواهد داشت و در کنار این موضوع برای یک هزار و ۵۰۰ نفر اشتغال ایجاد می شود و قابلیت افزایش ظرفیت تا حدود ۵۸۰ تخت را دارد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha