۲۷ دی ۱۴۰۲، ۱۰:۱۹
کد خبر: 85356773
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مروری بر عناوین مطبوعات ۲۷ دیماه ۱۴۰۲ شیراز

۲۷ دی ۱۴۰۲، ۱۰:۱۹
کد خبر: 85356773
مروری بر عناوین مطبوعات ۲۷ دیماه ۱۴۰۲ شیراز

شیراز- ایرنا- مطبوعات شیراز روز چهارشنبه ۲۷ دیماه ۱۴۰۲ عناوین مختلفی را در موضوعات سیاسی، اجتماعی و اقتصادی در صفحه نخست خود برجسته کردند.

روزنامه سبحان در شماره ۶۱۹۸ خود به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار ائمه جمعه سراسر کشور با ایشان اشاره کرده و عنوان حضور در انتخابات هم تکلیف و هم حق مردم است را برای این مطلب خود برگزیده است.

بررسی آخرین وضعیت دانش آموزان بازمانده از تحصیل در فارس، حضور سرمایه گذار عمانی در شهرستان فسا، تدابیر لازم برای تامین امنیت حرم احمد بن موسی (ع) و تهیه کود برگ از برگریزان پاییز از دیگر مطالبی است که در صفحه نخست این روزنامه آمده است.

روزنامه افسانه نیز در شماره ۵۱۹۵ خود این عناوین را به چاپ رسانده است: کوره های کارخانه سیمان در شیراز خاموش می شوند، برای متقاضیان مسکن زمین موجود نیست، حل و فصل مشکلات ۲۸ بنگاه اقتصادی فارس، پرداخت بیش از ۸۵ میلیارد ریال وام به دانشجویان پزشکی با حمایت خیرین، رشد ۴۷ درصدی درآمدهای انجمن حمایت از زندانیان شیراز.

روزنامه عصر مردم دیگر روزنامه چاپ شیراز عنوان اصلی صفحه نخست شماره ۷۹۶۰ خود را ‘حضور، خواست و اقدام مردم یک اصل اساسی در اسلامی است’ به نقل از رهبر معظم انقلاب برگزیده است.

انعقاد قرارداد پروژه احداث شهربازی بوستان جنت در شیراز، مشارکت جمعی دانشجویان در برگزاری انتخابات به نقل از فرماندار شیراز، بزرگترین اعتکاف جوانان کشور در شیراز برپا می شود و هفته‌ای ۲۰ کاروان از فارس به عتبات می رود از دیگر عناوینی است که در صفحه نخست این روزنامه به چشم می خورد.

روزنامه خبر جنوب دیگر روزنامه چاپ شیراز نیز در شماره ۱۲۵۷۳ صفحه جنوب خود در گزارشی به مساله افزایش قیمت ها در بازار پرداخته و عنوان جهش های ۲۴ ساعته را برای این مطلب خود برگزیده است.

۱۸ دستگاه فارس برای میزبانی شایسته از حجم بالای میهمانان عید نوروز آماده می شوند، کاهش آسیب های اجتماعی با توسعه کمک های حمایتی از خانواده های زندانیان، جریمه های رانندگی بادارنده نیست باید نرخ جرایم افزایش یابد، توسعه صنایع تبدیلی در فارس با جدیت دنبال می شود و حضور ۲ هزار و ۶۰۰ دانش آموز از فارس در مرحله اول رقابت های المپیادهای علمی از دیگر عناوینی است که این روزنامه در صفحه نخست خود منتشر کرده است.

روزنامه تماشا نیز در شماره ۳۱۲۶ خود این مطالب را به چاپ رسانده است: نرخ جرایم رانندگی افزایش پیدا کند، شهر جدید صدرا مهیای تامین مسکن در قالب های مختلف می شود، احداث پروژه شهربازی بوستان جنت و عملیات بهسازی پیاده رو بولوار رضوان.

روزنامه شیراز نوین نیز در صفحه نخست شماره ۲۰۲۷ خود عناوینی همچون استقرار نیروگاه خورشیدی در مناطق صنعتی، نرخ جرایم رانندگی بازدارند نیست، شهر صدرا پایگاه مسکن ملی در شیراز، حمایت خیران و اساتید از دانشجویان و احزاب نامزدهای متخصص معرفی کنند را برجسته کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha