مروری بر عناوین مطبوعات ۲۴ دیماه ۱۴۰۲ شیراز/از مدیریت برداشت آب تا پایان بحران شیر خشک

شیراز- ایرنا- مطبوعات شیراز روز یکشنبه ۲۴ دیماه ۱۴۰۲ عناوین مختلفی را در موضوعات سیاسی، اجتماعی و اقتصادی در صفحه نخست خود برجسته کردند.

روزنامه خبر جنوب در شماره ۱۲۵۷۰ صفحه جنوب خود در گزارشی به مساله کم فروشی برخی واحدهای صنفی و برخوردهای صورت گرفته با متخلفان در این زمینه پرداخته است.

آمادگی شهرداری برای راه اندازی پنجره واحد خدمات رسانی در بافت تاریخی شیراز، پایش تصویری ترافیک و ثبت تخلف در آزادراه شیراز – اصفهان با ۴۰ سامانه هوشمند، اتصال ۲۰ روستای فارس به شبکه ملی اطلاعات و کلاهبرداری ۲ میلیاردی از ۲۰ شهروند شیرازی از دیگر عناوینی است که این روزنامه در صفحه نخست خود منتشر کرده است.

روزنامه عصر مردم نیز عنوان اصلی صفحه نخست شماره ۷۹۵۷ خود را تیتر ‘هیچ کس نمی تواند حق بازگشت به ایران را از ایرانی ها سلب کند’ به نقل از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار داده است.

۴۰ سامانه هوشمند ثبت تخلف در آزادراه شیراز – اصفهان راه اندازی می شود، تسریع در ثبت جهانی بازار قیصریه لارستان و مرمت قلعه تاریخی ازدها پیکر و توضیحاتی پیرامون خبر شوکه کننده میانگین معدل دانش آموزان فارس از دیگر عناوینی است که در صفحه نخست این روزنامه به چشم می خورد.

روزنامه شیراز نوین دیگر روزنامه چاپ شیراز نیز در صفحه نخست شماره ۲۰۲۴ خود عناوینی همچون انتخابات بهار احزاب است به نقل از دبیر جمعیت حامیان انقلاب اسلامی فارس، تحولات نوین در تصفیه فاضلاب در شیراز، آزادراه شیراز – اصفهان به ۴۰ سامانه هوشمند حمل و نقل مجهز می شود به نقل از مدیر کل راهداری فارس و ختم بحران شیر خشک در فارس را برجسته کرده است.

روزنامه سبحان نیز در شماره ۶۱۹۵ خود به عناوینی همچون حذف یارانه تعدادی از یارانه بگیران در دی ماه، محدودیتی برای فروش نان وجود ندارد، مشخص شدن زمان تعیین افزایش مزد کارگران در سال آینده، صهیونیست دشمن امروز بشریت است به نقل از رییس بسیج رسانه فارس و آسفالت بیش از ۶۱ هزار متر مربع معابر در هفته گذشته به نقل از سخنگوی شهرداری شیراز اشاره داشته است.

روزنامه افسانه دیگر روزنامه چاپ شیراز نیز در شماره ۵۱۹۲ خود این عناوین را به چاپ رسانده است: کاهش سطح آب در ۱۱۹ محدوده مطالعاتی فارس، دفتر ارتباط با مردم در ادارات تقویت شود به نقل از استاندار فارس، فارس میزبان شورای عالی ثبت آثار می شود به نقل از مدیر کل میراث فرهنگی، معدل دانش آموزان فارس همسطح کشور است و پروازهای داخلی ۴۰۰ هواپیما کم دارد.

روزنامه تماشا نیز در شماره ۳۱۲۳ خود به انتشار مطالبی مانند دفتر ارتباط با مردم در ادارات تقویت شوند به نقل از استاندار فارس، آزادراه شیراز – اصفهان به ۴۰ سامانه هوشمند حمل و نقل مجهز می شود به نقل از مدیر کل راهداری فارس، با نظام سنتی نمی توان باغات شهر را حفظ کرد و مدیریت برداشت آب زیرزمینی و حفاظت از آبخوان‌ها با جدیت اعمال گردد به نقل از مدیر عامل شرکت آب منطقه ای فارس پرداخت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha