حملات نظامیان صهیونیست به کرانه باختری/ سه فلسطینی شهید شدند + فیلم

تهران - ایرنا - نظامیان رژیم اشغالگر اسرائیل بامداد امروز (چهارشنبه) حملات گسترده‌ای را به شهرهای کرانه باختری انجام دادند که طی آن سه فلسطینی شهید شدند.

به گزارش امروز (چهارشنبه) ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، صهیونیست‌ها به مناطق مختلفی در نابلس از جمله روستای بورین، و اردوگاه بلاطه یورش برده و دست به سرکوب فلسطینیان زدند.

بنابر این گزارش، یک فروند پهباد رژیم صهیونیستی خودرویی را در اردوگاه بلاطه هدف قرار داد که طی آن ۳ فلسطینی شهید شدند. در عین حال مبارزان مقاومت در این اردوگاه با صهیونیست‌های اشغالگر درگیر شده و در مسیر آن‌ها چند بمب منفجر کردند.

همچنین نظامیان رژیم اشغالگر اسرائیل به شهرک "کفر لاقف" و "عزون" در شرق قلقیلیه نیز یورش بردند و در محله "کفر سابا" در "قلقیلیه" تعداد زیادی کارگر فلسطینی توسط نظامیان صهیونیست بازداشت شدند.

جوانان فلسطینی در شهرک عزون با پرتاب کوتل مولوتف اقدام به مقابله با صهیونیست‌ها کردند.

صهیونیست‌ها در شهرک "سلوان" و "عیزریه" در قدس اشغالی هم اقدام به سرکوب فلسطینیان کردند.

نظامیان رژیم صهیونیستی همچنین به شهرک‌های عطاره، بیتللو و دیر عمار در مجاورت شهر رام الله یورش بردند.

اشغالگران صهیونیست با حمله به شهر بیره در کرانه باختری نیز چند فلسطینی را بازداشت کردند.

صهیونیست‌ها در جریان حمله به مناطقی در شهر الخلیل از جمله شهرک بنی نعیم چند فلسطینی را بازداشت کردند.

شهر اریحا نیز بامداد امروز (چهارشنبه) مورد حمله نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفت. در حمله صهیونیست‌ها به اردوگاه عین السلطان در اریحا چند فلسطینی زخمی شدند.

در اردوگاه طولکرم نیز پس از یورش صهیونیست‌ها درگیری‌های مسلحانه شدیدی بین آن‌ها و مبارزان فلسطینی به وقوع پیوست. صهیونیست‌ها طولکرم را از چند محور محاصره و خسارات زیادی به زیرساخت‌های این شهر وارد کردند.

بر اساس گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، درگیری مسلحانه شدید بین مقاومت و اشغالگران در طولکرم همچنان ادامه دارد.

صهیونیست‌ها در اردوگاه جلزون در رام الله نیز اقدام به وارد کردن خسارت به خانه‌های فلسطینیان کردند.

به گزارش ایرنا، با آغاز عملیات طوفان الاقصی در ۱۵ مهر ماه در جنوب سرزمین های اشغالی، رزمندگان و جوانان کرانه باختری نیز درگیری های خود علیه نظامیان صهیونیست را گسترش دادند که تاکنون صدها فلسطینی در این منطقه به شهادت رسیده اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha