۱۴ بهمن ۱۴۰۲، ۹:۴۶
کد خبرنگار: 5369
کد خبر: 85374415
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

یورش صهیونیست‌ها به مناطق مختلف کرانه‌ باختری

تهران-ایرنا- منابع خبری از یورش صهیونیست‌ها به مناطق مختلف کرانه باختری و درگیری‌های شدید در آن خبر دادند.

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از فلسطین الیوم، نیروهای اشغالگر صهیونیست به اردوگاه «بلاطه» در شرق نابلس در کرانه باختری یورش بردند.

این در حالی است که مبارزان فلسطینی با بمب‌های انفجاری، یک بولدوزر رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده و تعدادی از صهیونیست‌ها را زخمی کردند.

اشغالگران همچنین به منطقه «عزون» در شرق قلقیلیه یورش بردند و در یورش های خود به مناطق مختلف کرانه باختری، «یحیی ابوبشاره» پدر اسیر فلسطینی «احمد ابوبشاره» را در طوباس بازداشت کردند.

منابع خبری همچنین از استقرار تک‌تیراندازان صهیونیست بر روی پشت بام خانه‌ها در منطقه عزون واقع در شرق قلقیلیه خبر دادند.

رسانه های فلسطینی همچنین گزارش دادند که نیروهای ویژه صهیونیست به اردوگاه «الدهیشه» در شرق «بیت لحم» یورش برده و به این منطقه تجهیزات نظامی اعزام کردند.

صهیونیست‌ها همچنین تعدادی از شهروندان فلسطینی را در این اردوگاه بازداشت کردند.

منابع خبری از درگیری‌های شدید میان مبارزان فلسطینی و نیروهای اشغالگر در اردوگاه الدهیشه در بیت لحم نیز خبر دادند.

بتازگی باشگاه اسیران فلسطینی اعلام کرد که تعداد بازداشت‌ها در کرانه‌باختری از هفتم اکتبر به ۶هزار و۳۹۰ نفر رسیده است.

از آغاز عملیات طوفان الاقصی در غزه، تاکنون صدها فلسطینی در کرانه باختری به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست شهید و زخمی و هزاران نفر دیگر هم بازداشت شده اند.

به گزارش ایرنا،حملات علیه غیرنظامیان در غزه، در حالی ادامه دارد و وارد یکصد و بیستمین روز خود شده که وزارت بهداشت غزه بعد از ظهر جمعه در تازه ترین گزارش خود، از افزایش شمار شهدای تجاوزات رژیم صهیونیستی به این منطقه به ۲۷ هزار و ۱۱۹ نفر خبر داد.

این وزارتخانه در بیانیه‌ای در یکصد و نوزدهمین روز از جنگ غزه اعلام کرد که رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته، ۱۳ جنایت جدید در مناطق مختلف نوار غزه انجام داد که منجر به شهادت ۱۱۲ نفر شد و ۱۴۸ زخمی نیز برجای گذاشت.

در این بیانیه آمده است: با احتساب شهدای جدید، شمار شهدای تجاوزات رژیم صهیونیستی به این منطقه از هفتم اکتبر تا به امروز به ۲۷ هزار و ۱۱۹ نفر افزایش یافته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha