۲۷ دی ۱۴۰۲، ۱۰:۵۸
کد خبرنگار: 2743
کد خبر: 85356925
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

کمک ۱۸۰ میلیارد ریالی خیران برای تکمیل پروژه‌های آبرسانی لرستان

خرم آباد - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: خیران امسال ۱۸۰ میلیارد ریال برای اجرا و تکمیل طرح های جهاد آبرسانی در سطح روستاهای محروم استان تقبل کرده اند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، یاسر اکبریان روز چهارشنبه در نشست بررسی وضعیت طرح های آبرسانی استان اظهار کرد: شرکت آبفا هم اکنون طرح های مختلفی با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع )، بسیج سازندگی همچنین چندین خیر از جمله بنیاد نیکوکاری حاج اکبر ابراهیمی، قرارگاه پیشرفت و آبادانی شماره ۲ و بنیاد علوی شماره سه در سطح روستاهای استان در دست اجرا دارد.

وی تصریح کرد: با توجه به پیشرفت مناسب طرح جهاد آبرسانی به عنوان یکی از برنامه های ویژه دولت سیزدهم در کشور، پیش بینی می شود بخش قابل توجهی از روستاهای محروم لرستان از نعمت آب شرب برخوردار شوند.

وی در خصوص فعالیت خیران آب در لرستان افزود: سهم خیران برای تکمیل پروژه‌های آبرسانی روستاها ۱۸۰ میلیارد ریال است و حدود چهار هزار و ۵۰۰ نفر با این اقدام خداپسندانه از نعمت آب سالم برخوردار خواهند شد.

به گزارش ایرنا یکی از گام های مهم دولت سیزدهم در راستای محرومیت زدایی، تسریع در روند آبرسانی به روستاهای دارای مشکلات بی آبی و یا کم آبی است که دولت با کمک و حمایت سپاه و استفاده از ظرفیت بسیج سازندگی در قالب جهاد آبرسانی اقدام می کند.

در این راستا باید ظرف مدت ۳۰ ماه، ۱۰ هزار روستای محروم کشور از آب سالم و لوله کشی برخوردار شوند که سهم لرستان در مرحله اول این طرح ۱۲۵ روستا می باشد.

از حدود سه هزار روستای لرستان یک هزار و ۶۰۰ روستا تحت پوشش خدمات شرکت آبفا هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha