استاد دانشگاه رازی کرمانشاه برنده جایزه علمی دکتر کاظمی آشتیانی شد

کرمانشاه- ایرنا- استاد جوان و عضو هیأت‌ علمی گروه روان شناسی دانشگاه رازی کرمانشاه موفق به دریافت جایزه علمی دکتر کاظمی آشتیانی از بنیاد ملی نخبگان شد.

به گزارش ایرنا، دکتر هادی پرهون دانش آموخته دانشگاه خوارزمی، بیش از ۵۰ مقاله‌ی «علمی_پژوهشی» و «ISI» در مجلات معتبر بین‌المللی و داخلی از جمله ساینتیفیک ریپورتز نیچر را در کارنامه‌ پژوهشی خود دارد که بنیاد ملی نخبگان در جدیدترین فهرست برگزیدگان خود، جایزه‌ مرحوم دکتر کاظمی آشتیانی را به این عضو هیأت علمی دانشگاه اختصاص داد.

بنیاد ملی نخبگان با هدف حمایت از فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی استادیاران جوان در دانشگاه‌ها، تسهیلات ویژه‌ای را تحت عنوان جایزه مرحوم دکتر کاظمی آشتیانی در قالب اعتبار پژوهشی و اعتبار تجهیزات به اعضای هیأت علمی که براساس شیوه‌نامه این جایزه برگزیده می‌شوند، اعطا می‌کند.

این جایزه با هدف حمایت از فعالیت‌های پژوهشی استادیاران جوان به اساتید موفق در زمینه چاپ کتاب، انتشار مقالات علمی و ثبت اختراع اعطا می‌شود. اساتیدی که موفق به کسب این جایزه می‌شوند، از امکانات اولیه برای تجهیز فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی، اعتبار تجهیزات و همچنین حمایت از شرکت در دوره‌های آموزش حرفه‌ای و توانمندسازی بهره‌مند خواهند شد.

دکتر هادی پرهون اهل شهرستان گیلانغرب از سال ۱۳۹۸ به عنوان استادیار و عضو هیات علمی در دانشگاه رازی فعالیت خود را آغاز کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha