۲۸ دی ۱۴۰۲، ۸:۵۵
کد خبرنگار: 1197
کد خبر: 85357758
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عالم یمنی: رویکرد یمنی ها الهام گرفته از انقلاب اسلامی ایران است

همدان_ ایرنا_ عضو مجمع علمای یمن گفت: رویکرد و تلاش مردم یمن در مقابله با مستکبران و ظالمان الهام گرفته از انقلاب اسلامی ایران است.

به گزارش ایرنا به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان، علامه عبدالله حمود العزی با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان در دیدار با آیت الله حبیب الله شعبانی افزود: برادران من در یمن از من خواستند سلام آنها را به شما برسانم.

وی با بیان اینکه رابطه ایران و یمن برادرانه است، تاکید کرد: دوستی و صمیمیت بین مردم یمن و مردم ایران حاکم است.

عضو مجمع علمای یمن با اشاره به وقایع اخیر در منطقه، خاطرنشان کرد: اقدام ایران و یمن علیه صهیونیست‌ها درس خوبی برای ترورریست‌های منطقه شد.

آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی نیز در این دیدار با اشاره به حضور طلاب یمنی در جامعه المصطفی، اظهار داشت: در دورانی که در جامعه المصطفی حضور داشتم، ارتباط خوبی بین طلاب ایرانی و طلاب یمنی وجود داشت.

وی با تقدیر و تشکر از اقدامات مردم یمن، یادآور شد: مردم یمن با تمام وجود در حال مجاهدت و مقاومت هستند و این حضور در بین مردم جهان ستودنی است.

امام جمعه همدان، با تأکید بر اینکه عملکرد یمن مایه سرافرازی جامعه اسلامی شده است، گفت: یمن به معنای واقعی کلمه وارد صحنه شده و تمرکزش فارغ از همه مسائل سیاسی، بر وظیفه شرعی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha