۲۳ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۵۸
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85352624
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه همدان: دستاوردهای انقلاب با زبان هنر تبیین شود

همدان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: دستاوردها و پیشرفت های انقلاب اسلامی در ایام الله دهه فجر با استفاده از زبان هنر و نوآوری‌های خاص تبیین شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی روز شنبه در اولین جلسه ستاد دهه فجر استان همدان با بیان اینکه در راستای پویایی جشن‌های ایام الله دهه فجر از ظرفیت‌های موجود به نحو احسن باید بهره گرفت اظهار کرد: از سخنرانان برتر کشوری که توانایی صحبت در مورد مسائل روز، انتخابات و تبیین دستاوردهای انقلاب را دارند در مساجد استفاده شود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان پیشنهاد کرد: هر دستگاهی در ایام الله دهه فجر برای برطرف کردن حداقل یک مساله از مشکلات مردم برنامه ریزی کند.

آیت الله شعبانی موثقی تصریح کرد: طبیعی است برخی از مشکلات در استان قابل حل نیست اما آن مقداری که در استان توان حل و برطرف سازی وجود دارد، باید مورد توجه مسوولان قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه مسوولان با تمام وجود برای حل مشکلات مردم تلاش کنند گفت: مردم همیشه در زمان‌هایی که لازم بوده وظیفه خود را به‌خوبی انجام داده‌ و در میدان حاضر شده‌اند، اما مسئولان نباید فراموش کنند که عملکرد آنها در حضور مردم در انتخابات تأثیرگذار است.

وی، ویژگی اصلی انقلاب اسلامی را مردمی بودن آن برشمرد و یادآور شد: مراسم ایام الله دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نیز به صورت مردمی برگزار شود و ستاد کار تسهیل و راهبری‌های کلی را بر عهده بگیرد.

جلوگیری از اجرای برنامه‌های تکراری

وی با تاکید بر اینکه برنامه‌های اجرایی باید جاذبه بالایی برای مخاطبان داشته باشند اظهار کرد: مراقب باشیم تا از اجرای برنامه‌های تکراری جلوگیری کنیم، به نحوی که برنامه‌های جشن ایام الله دهه فجر امسال متفاوت از سال گذشته باشد.

امام جمعه همدان افزود: در این ایام برنامه‌های جدید و متناسب با دهه فجر توسط نهادها و ادارات طراحی شود که به صورت تخصصی مرتبط با دهه فجر باشد.

تدوین برنامه ها با رویکرد مشارکت حداکثری در انتخابات

آیت الله شعبانی موثقی با اشاره به اینکه اسفندماه امسال شاهد برگزاری انتخابات خواهیم بود گفت: لازم است راهبردها و رویکرد برنامه ها به نحوی باشد که به جذب و مشارکت حداکثری در انتخابات منجر شود.

امام جمعه همدان با تبریک حلول ماه رجب ابراز امیدواری کرد خداوند توفق بندگی در این ماه پر برکت، ماهی که ماه رحمت و مغفرت الهی است را به همه ما عطا کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha