۲۸ دی ۱۴۰۲، ۹:۱۳
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85357907
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نمایشگاه ساختمان، تاسیسات و صنایع وابسته در بوشهر افتتاح شد

بوشهر-ایرنا- نمایشگاه ساختمان، تاسیسات و صنایع وابسته در محل دائمی نمایشگاه‌های بوشهر افتتاح شد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان بوشهر روز پنجشنبه در حاشیه این آیین در گفت و گو با ایرنا گفت: نمایشگاه ساختمان، تاسیسات و صنایع وابسته با حضور ۶۳ شرکت از ۱۰ استان کشور در ۲ سالن به مساحت سه هزار و ۱۰۰ متر برپا شده است.

حسین نامور افزود: با توجه به نزدیکی بوشهر به کشورهای حوزه خلیج فارس این استان می‌تواند صادرات خدمات فنی مهندسی و محصولات تولیدی کشور به کشورهای یاد شده باشد.

وی ادامه داد: در نمایشگاه ساختمان، تاسیسات و صنایع وابسته همه محصولات و توانمندی‌های فعال کشور در این حوزه به نمایش گذاشته شده و هم استانی‌ ها در صورت تمایل به فعالیت بیشتر در حوزه‌های مختلف اقتصادی می‌توانند از ظرفیت این نمایشگاه استفاده کنند.

نمایشگاه ساختمان، تاسیسات و صنایع وابسته در بوشهر افتتاح شد


نامور اضافه کرد: از مسئولان استان بوشهر در حوزه عمرانی، شهرداری و افرادی که در ساخت مسکن انتظار می رود از فرصت و ظرفیت‌های نمایشگاه ساختمان، تاسیسات و صنایع وابسته در بوشهر بازدید کنند.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود اظهار کرد: استان بوشهر از ابتدای سال جای تاکنون ۱۵ نمایشگاه برگزار کرده و تا پایان سال نیز هشت نمایشگاه در پیش دارد که از شاخص ترین آنها می توان به نمایشگاه جهیزیه و بهاره اشاره کرد.

نمایشگاه ساختمان، تاسیسات و صنایع وابسته در بوشهر افتتاح شد

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha