۲۸ دی ۱۴۰۲، ۱۰:۱۱
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85358019
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

مردم دماوند بی‌صبرانه منتظر دیدار با رئیس جمهور هستند+فیلم

دماوند - ایرنا - مردم شهرستان دماوند روز پنجشنبه با حضور در مقابل سالن ورزشی دانشگاه پیام نور دماوند، بی‌صبرانه منتظر دیدار با آیت الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان در چارچوب دور سفرها و جهت بازدیدهای میدانی از شهرستان های استان تهران، امروز پنجشنبه ۲۸ دی ماه به شهرستان های دماوند و فیروز کوه سفر کرده و قرار است تا با حضور در سالن ورزشی دانشگاه پیام نور دماوند، با اقشار مختلف مردم دیدار کند.

مردم دماوند بی‌صبرانه منتظر دیدار با رئیس جمهور هستند+فیلم

با آن که ظرفیت سالن ورزشی دانشگاه پیام نور محدود است ولی تعداد زیادی از مردم مقابل درب این سالن اجتماع کرده‌اند تا شاید بتوانند از نزدیک رئیس جمهور را دیده و مطالبات خود را با وی در میان بگذارند.

رئیس جمهور روز پنجشنبه در سفر به فیروزکوه از سد نمرود این شهرستان بازدید کرد و در جریان مسائل و مشکلات تکمیل این طرح قرار گرفت.

به گزارش ایرنا،آیت الله سیدابراهیم رئیسی با حضور در محل احداث سد مخزنی «نم‌رود» ضمن بازدید از این سد، با توضیحات دست‌اندرکاران اجرایی از جزئیات احداث و مراحل باقیمانده تا تکمیل آن مطلع شد.

سد مخزنی «نم‌رود» به منظور تنظیم سالیانه ۱۲۰ میلیون مترمکعب آب شرب، کشاورزی و صنعتی احداث شده است.

عده‌ای از مردم نیز با در دست داشتن نامه‌هایی، درخواست‌های خود را به صورت کتبی برای رئیس جمهور نوشته‌اند، این نامه‌ها توسط بازرسی جمع‌آوری می شود و در اختیار نهاد ریاست جمهوری قرار می گیرد.

طبق برنامه اعلامی قرار است رئیس جمهور ساعت ۱۰صبح در سالن ورزشی دانشگاه پیام نور با مردم شهرستان دیدار کند؛ البته مردم از ساعات اولیه امروز در محل ورزشگاه جمع شده اند.

شهرستان دماوند که یکی از شهرستان های شرق استان تهران می باشد در ۴۵ کیلومتری پایتخت واقع شده و جزو مناطق خوش آب و هوا محسوب می شود. این شهرستان با وسعت دوهزار کیلومترمربع از شمال به استان مازندران، از جنوب به استان سمنان، از شرق و شمال شرق به شهرستان فیروزکوه، از غرب به تهران، از شمال غربی به شهرستان شمیرانات و از جنوب غربی به شهرستان پاکدشت مرتبط است و سومین شهرستان استان تهران در بحث وسعت جغرافیایی می باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha