۲۸ دی ۱۴۰۲، ۱۱:۰۶
کد خبر: 85358026
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

نخستین نمایشگاه تخصصی طلا و جواهر در قشم گشایش یافت

قشم - ایرنا - نخستین نمایشگاه تخصصی طلا، جواهر، نقره و گوهر سنگ ها (سنگ های قیمتی) امروز (پنجشنبه) در مرکز بین المللی نوآوری و نمایشگاهی قشم گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این نمایشگاه که در آن گرانبهاترین و در عین حال با ارزشمندترین مصنوعات فلزی فعالان صنعت طلا، جواهر و زیورآلات عرضه می شود، تا ۳۰ دیماه برپاست.

در این نمایشگاه تخصصی ۱۷ شرکت داخلی از استان های مختلف ایران جدیدترین تولیدهای خود را عرضه می کنند.

نخستین نمایشگاه تخصصی طلا و جواهر در قشم گشایش یافت

در این نمایشگاه که با استقبال کم نظیر مردم قشم و گردشگران داخلی و خارجی ورودی به نگین خلیج فارس در حال برگزاری است، انواع طلا و جواهر، نقره، سنگ های قیمتی، دکوراسیون مختلف مراکز تولید و عرضه طلا و جواهر و نقره و صندوق ایمنی حفظ و نگهداری طلا، جواهر به نمایش گذاشته شده است.

همچنین اتحادیه ها، انجمن ها، تشکل های مربوطه، مراکز آموزشی و پژوهشی و تحقیقاتی مربوط به موضوع نمایشگاه، دست اندرکاران در امر طراحی و دست اندرکاران در بخش اکتشاف و استخراج معادن طلا، نقره، جواهر و سنگ های قیمتی نیز در این نمایشگاه حضور یافته اند.

نخستین نمایشگاه تخصصی طلا و جواهر در قشم گشایش یافت

از نگاه کارشناسان و دست اندرکاران برگزاری این نمایشگاه تخصصی، جزیره جهانی قشم می تواند کانونی برای نقش‌ آفرینان اصلی صنعت طلا، جواهرات و گوهرسنگ ها باشد و برگزاری این نمایشگاه فرصتی گرانبها برای رقابت در تولید و بازاریابی این محصولات در سطح کشور، منطقه خلیج فارس و حوزه بین الملل است.

نخستین نمایشگاه تخصصی، طلا، جواهر، نقره، گوهرسنگ ها (سنگ های قیمتی) در منطقه آزاد قشم در فضایی بالغ بر سه هزار مترمربع از سوی انجمن طلا و جواهر جزیره قشم و اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا، نقره، جواهر و سنگ های قیمتی ایران برپا شده است.

در آیین افتتاح این نمایشگاه تخصصی ادریس راموز معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم و نادر بذرافشان رییس اتحادیه سازندگان و فروشندگان طلا و جواهر تهران حضور داشتند.

این نمایشگاه تا ۳۰ دیماه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ آماده بازدید علاقه مندان است.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر از توابع استان هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌ های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha