شهدا ناجی جامعه از جهالت علمی و عملی هستند

ساوه - ایرنا - امام جمعه ساوه استان مرکزی گفت: شهدا به عنوان الگوهای هدایت گر، ناجی جامعه از جهالت علمی و عملی هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام جعفر رحیمی پنجشنبه شب در آیین سالگرد شهادت شهید احمد کشوری‌نیا با تاکید بر زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا اظهار کرد: حیات معنوی جامعه را مدیون خون شهدا هستیم و با الگوپذیری از آنان می توان یادشان را در جامعه زنده نگه داشت.

وی افزود: شهدا در زمان حیات با تاسی از اهل بیت (ع) قدم در مسیری گذاشتند که با ایثار، علم و عمل به نیازهای زمانه کشور برابر دشمنی ها، پایمردانه ایستادگی کردند.

آیین بزرگداشت اولین سالگرد شهادت سروان احمد کشوری‌نیا با حضور قشرهای مختلف مردم در امامزاده سید اسحاق (ع) ساوه برگزار شد.

سروان احمد کشوری‌نیا مامور انتظامی ساوه روز جمعه ۲۳ دی ۱۴۰۱ پس از چند روز درگیری با قاچاقچیان و مرگ مغزی، در بیمارستان ولیعصر (عج) تهران به شهادت رسید و اعضای بدن این شهید به پنج نفر اهدا شد.
این افسر فراجا در مسیر ساوه و در راستای مبارزه با قاچاق کالا به یک دستگاه خودرو با پلاک سرقتی مشکوک و در عملیات تعقیب و گریز با قاچاقچیان درگیر می‌شود که در این عملیات، قاچاقچیان بر اثر برخورد عمدی به خودرو گشت انتظامی موجب واژگونی خودروی انتظامی شدند و شهید کشوری‌نیا از ناحیه سر دچار مصدومیت و برای سیر مراحل درمانی به بیمارستان منتقل شد.

یادبود شهید رسول مهدی پور رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان زرندیه و شهدای گلگون کفن راسک از دیگر اهداف برگزاری این مراسم بود.

شهید مهدی پور نیز تابستان امسال در مبارزه با قاچاقچیان کالا در جاده قدیمی ساوه - تهران بر اثر برخورد عمدی خودروی قاچاقچیان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha