جانشین قرارگاه ثارالله: جمهوری اسلامی محور مقاومت است

تهران بزرگ - ایرنا - جانشین قرارگاه ثارالله گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران محور مقاومت و مبارزه با استکبار در جهان است.

به گزارش ایرنا از شهرداری منطقه ۹، سردار حسین نجات روز جمعه در یادواره شهدای منطقه ۹ افزود: این مجلس با عظمتی که با حضور خانواده‌های شهدا برگزار می‌شود به مناسبت گرامیداشت جوانانی است که از همه هستی خود گذشته و با روحیه ایثار و سلحشوری برای دفاع از اسلام و انقلاب عازم کارزار با دشمنان خدا و مردم شدند و پیمانشان را با خدا به انجام رساندند.

وی اظهار کرد: مردانی از جنس شجاعت که در دهه اول انقلاب این نهال نوپای را در مقابل تمام قدرت‌های استکباری حفظ کردند، همان‌هایی که اجازه ندادند یک وجب از خاک میهن اسلامی به دست دشمنان بیافتد.

جانشین قرارگاه ثارالله خطاب به مادران و پدران شهدا، ادامه داد: شما قهرمانان ایران هستند و فرزندان آنها همچون ستارگان نورانی و امروز مبارزان حماس از فرزندان شما روش مقابله با دشمنان را فرا گرفته و مادران غزه همان کاری را کردند که شما انجام دادید.

سردار نجات: جمهوری اسلامی محور مقاومت است

سردار نجات افزود: ما امروز شاهد مبارزه با استکبار در سراسر دنیا هستیم که این از اثرات انقلاب اسلامی و مکتبی بود که امام و فرزند امام شهید حاج قاسم سلیمانی و مقام معظم رهبری آن را بنیان گذاشتند.

وی گفت: امروز جمهوری اسلامی محور مقاومت و مبارزه با طاغوت است بعد از گذشت ۴۴ سال از پیروزی انقلاب هر روز بر عزت جمهوری اسلامی افزوده می‌شود و ما شاهدیم که ایران اسلامی نقش اساسی و محوری در عرصه‌های بین‌المللی دارد و در این عرصه‌های مختلف پیشرفت‌های قابل توجهی داشته است.

جانشین قرارگاه ثارالله تاکید کرد: امروز وظیفه ماست که در صحنه‌ حضور داشته باشیم همانطور که از اول انقلاب بودیم و این شما مردم هستید که با حضور در انتخابات از انقلاب اسلامی خود همانند همیشه پشتیبانی می‌کنید.

سردار نجات یادآور شد: شما با شرکت در انتخابات دشمنان را ناامید و سرنوشت خود را تعیین می‌کنید و اگر می‌خواهید پیام و بصیرت شهدا را دنبال کنید باید در صحنه حضور داشته باشید و نگذارید کشور به دست بیگانگان بیافتد.

شهردار منطقه ۹ تهران هم با بیان اینکه برگزاری یادواره شهدا عامل مهم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، گفت: شهدا با خون خود امنیت، آرامش و اقتدار را برای ایران اسلامی رقم زدند.

سیدمحمد رحیم مرتضوی اظهار کرد: برگزاری یادواره شهدا باعث می‌شود تا فرهنگ ایثار و شهادت را بهتر و بیشتر بتوان در جامعه ترویج داد.

سردار نجات: جمهوری اسلامی محور مقاومت است

وی افزود: از زمان شروع توفیق خدمت در منطقه ۹ خود را ملزم دانستیم که به دیدار خانواده معزز شهدا برویم و تاکنون از ۴۵۰ خانواده شهید ساکن منطقه ۹ این افتخار را داشتیم که با ۲۲۸ خانواده معظم شهدا دیدار داشته باشیم.

شهردار منطقه ۹ اضافه کرد: همچنین در نظر داشتیم تا نسبت به برگزاری مراسمی فاخر و در خور شان شهدا اقدام کنیم که با اجرای یادواره شهدای منطقه ۹ برگ زرینی در عرصه خدمت رقم زدیم.

مرتضوی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا تاکید کرد: ما امروز آرامش و امنیت خود را مدیون خون شهدا و خانواده معظم آنها هستیم.

به گزارش ایرنا، یادواره شهدای منطقه ۹ با حضور سردار حسین نجات جانشین قرارگاه ثارالله، سردار رضا گرشاسبی فرمانده قرارگاه عملیاتی فتح، سید محمد رحیم مرتضوی شهردار منطقه ۹، مدیران کشوی، لشکری و شهری، ائمه جماعات و ۴۵۰ خانواده شهید منطقه ۹ در سالن اجتماعات دانشکده علوم و فنون هوایی شهید ستاری برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha