۲۹ دی ۱۴۰۲، ۱۷:۰۶
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85358924
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

پایان اعتصاب و فعالیت دوباره یک شرکت در بندر امام(ره) با ورود دادستان

اهواز- ایرنا- دادستان عمومی و انقلاب بندر امام خمینی (ره) گفت: اعتصاب کارگران یکی از شرکت‌های مخازن و بارگیری میعانات نفتی این‌ منطقه با ورود دادستانی پایان یافت و کارگران به کار بازگشتند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی دادگستری خوزستان، محمد رضا جعفری اصل روز جمعه در این خصوص بیان کرد: به دنبال اعتصابات صورت گرفته از سوی کارگران شرکت "محورطلایی" فعال در اداره بنادر و دریانوردی این شهر، فعالیت این شرکت برای چند روز متوقف شد که با ورود دادستانی این به حالت عادی بازگشت.

وی ادامه داد: جلسه فوری با حضور نمایندگان کارگران و مدیر اداره کار شهر بندر امام (ره) تشکیل و با حضور در محل و صحبت با کارگران و شنیدن خواسته‌های کارگران، نسبت به حل مشکل و رسیدگی به خواسته‌های کارگران اقدام شد.

جعفری اصل افزود: پرداخت معوقات و رفاهیات کارگران، اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل و انعقاد قراردادهای بلند مدت از مطالبات کارگران این شرکت بود که در خصوص تحقق این مطالبات با مدیر شرکت صحبت شد.

دادستان عمومی و انقلاب بندر امام خمینی (ره) گفت: همچنین مقرر شد با بازگشت کارگران به محل کار فعالیت شرکت‌ها به روال گذشته برگردد و تحت هیچ شرایطی عملیات تخلیه و بارگیری را متوقف نکنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha