تداوم تهدیدات تل آویو علیه حزب الله/ مقاومت لبنان سرسوزنی عقب نشینی نخواهد کرد

تهران- ایرنا- منابع لبنانی به تهدیدات رژیم صهیونیستی علیه حزب الله اشاره و از مواضع محکم مقاومت لبنان در قبال این تهدیدات خبر دادند.

به گزارش امروز (شنبه) ایرنا، النشره گزارش داد: منابع صهیونیستی اعلام کردند که تل آویو به آمریکا درباره به راه انداختن جنگ در جبهه لبنان در صورتی که حزب الله نیروهایش را از مرز شمالی عقب نبرد، هشدار داده است.

این در حالی است که روزنامه واشنگتن پست نیز به نقل از مسئولان غربی و لبنانی گزارش داد که رژیم صهیونیستی تهدید به تشدید درگیری با حزب الله کرده است و این در صورتی است که توافقی ظرف چهار هفته رخ ندهد.

النشره در ادامه آورده است: این در حالی است که حملات روزانه اسرائیل به اراضی لبنان علیه غیرنظامیان ادامه دارد و حزب الله نیز به عملیات نظامی علیه مواضع ارتش رژیم صهیونیستی و شهرک های مرزی با فلسطین اشغالی ادامه می‌دهد. این همزمان با تداوم جنگ اسرائیل علیه غزه از هفتم اکتبر گذشته (۱۵ مهر ماه) است.

این رسانه لبنانی نوشت: روز گذشته (جمعه) رویترز به نقل از مسئولان لبنانی اعلام کرد که حزب الله با درخواست آمریکا برای عقب بردن نیروهایش از مرز مخالفت کرده است، اما همچنان حزب الله برای عدم ورود به جنگ گسترده، درب را به روی راهکارهای دیپلماتیک نبسته است. «آموس هوکشتاین» فرستاده ویژه آمریکا به لبنان، تلاش‌های دیپلماتیک را با هدف ممانعت از تشدید درگیری و برقراری ثبات به مرز لبنان با فلسطین اشغالی دنبال می کند.

یک مسئول لبنانی آگاه به تفکرات حزب الله بیان کرد: حزب الله آماده شنیدن است، اما در عین حال این جنبش ایده های هوکشتاین در جریان سفر هفته گذشته او به بیروت را غیرواقع بینانه می‌داند.

به گزارش این رسانه لبنانی، موضع حزب الله تداوم حملات موشکی به سمت مواضع ارتش رژیم صهیونیستی تا زمان برقراری آتش بس در غزه است.

به گزارش ایرنا، با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای سرگرم کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است. در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اعتراف کردهاند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha