۳۰ دی ۱۴۰۲، ۱۱:۱۳
کد خبرنگار: 5508
کد خبر: 85359416
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

مسئول یمنی: اقدامات آمریکا و انگلیس تهدیدکننده کشتیرانی بین‌المللی است

تهران- ایرنا- یک مسئول یمنی اقدامات واشنگتن و لندن را در دریای سرخ، تهدیدی برای کشتیرانی بین‌المللی دانست و گفت: واکنش یمن در راه و سرنوشت حملات آمریکا و انگلیس شکست است.

به گزارش روز شنبه ایرنا، شبکه خبری المیادین بدون اشاره به نام این مسئول یمنی به نقل از وی اعلام کرد که یمن به حملات آمریکا و انگلیس پاسخ خواهد داد و سرنوشت اقدامات دشمن محکوم به شکست است.

این منبع افزود: حملات آمریکا و انگلیس به الحدیده، تمایل مشترک این دو کشور را برای تشدید درگیری و گسترش دامنه آن نشان می دهد.

منبع یادشده اعلام کرد: تداوم حملات آمریکا و انگلیس علیه یمن و نظامی کردن دریای سرخ و باب المندب، تهدید کنونی و خطرناکی برای کشتیرانی بین المللی است.

این منبع مسئول یمنی با اشاره به تظاهرات گسترده و میلیونی مردم این کشور در صنعا و دیگر مناطق یمن، آن را نشانه پیوند مردم یمن با رهبران خود در حمایت از فلسطین و یاری مقاومت مشروع آن قلمداد کرد.

وی افزود: این حضور میلیونی، رهبران یمن را به واکنش نشان دادن به حملات آمریکا و انگلیس و یاری نظامی فلسطین، سوق می دهد.

منبع یمنی تاکید کرد: واکنش یمن در راه و سرنوشت حملات آمریکا و انگلیس شکست است.

وی اضافه کرد: آنچه آمریکا طی ۹ سال حمله و محاصره یمن نتوانست محقق کند، در حملات جدید خود نیز نخواهد توانست، کاری از پیش ببرد.

به گزارش ایرنا، ارتش یمن در راستای حمایت از فلسطینیان در غزه و مقاومت شریف آن، مانع از تردد کشتی های رژیم صهیونیستی و نیز کشتی هایی که عازم بنادر این رژیم هستند، از طریق دریای سرخ شده و ضربات مهلک اقتصادی به پیکر اقتصاد رژیم اسراییل وارد کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha