۳۰ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۰۱
کد خبرنگار: 958
کد خبر: 85359494
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

رسانه صهیونیستی: حماس قدرتی بی انتها در پر کردن صفوف خود دارد

تهران - ایرنا - روزنامه صهیونیستی «معاریو» با اشاره به توان بالای نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعتراف کرد که بازوی نظامی حماس قدرت بی پایانی در پر کردن صفوف خود با نیروهای جدید دارد.

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از روزنامه صهیونیستی «معاریو»، میزان پیشرفت تجهیزات نظامی در غزه برای ارتش رژیم اسراییل حیرت آور است.

در همین راستا، یک تحلیلگر نظامی در شبکه صهیونیستی «کان» به تازگی اذعان کرد: برغم گزارش‌های قبلی و برآوردهای اطلاعاتی در مورد توانایی‌های حماس، جنگ میدانی برخلاف همه تخمین‌ها و ارزیابی‌ها بود.

وی گفت که ارتش رژیم صهیونیستی در هر منطقه ای که نفوذ می‌کند، با مقاومت شدیدی روبه رو است و روحیه رزمی رزمندگان حماس بسیار بالاست و عقب نشینی نظامیان تیپ «گولانی» از محله «شجاعیه» شاهدی بر شدت جنگ در آن منطقه است.

روزنامه صهیونیستی «تایمز اسرائیل» نیز اخیرا با اشاره به حملات گسترده نیروهای مقاومت فلسطین به نظامیان صهیونیست در نوار غزه، نوشت: با وجود کنترل میدانی نوار غزه، ارتش (رژیم صهیونیستی) همچنان با هسته های کوچکی از (مبارزان) حماس درگیر است.

پیشتر، بسیاری از تحلیلگران و مقامات غربی به رژیم صهیونیستی هشدار داده بودند که نابودی مقاومت فلسطین، هدفی دست نیافتنی است، زیرا تفکر مقاومت در قلب و جان مردم این منطقه ریشه دارد و از آن به آسانی دست نخواهند کشید.

رسانه‌های صهیونیستی نیز همواره اذعان دارند که جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تضعیف نشده و همچنان قدرت در غزه دست این جنبش است.

به گزارش این رسانه ها، ارتش رژیم اسراییل تا این لحظه نتوانسته به جنبش حماس آسیب وارد کند و این جنبش کنترل نوار غزه را از دست نداده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha