۳۰ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۵۷
کد خبرنگار: 2712
کد خبر: 85359689
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶۰ هزار عدد قرص‌ ترامادول قاچاق در نهبندان کشف شد

بیرجند - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان خراسان جنوبی از کشف ۶۰ هزار عدد قرص ترامادول قاچاق و غیرمجاز در بازرسی از یک خودرو سواری خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین عرب روز شنبه در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان نهبندان هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه سواری پراید که از مبدا زاهدان به مقصد بیرجند در حرکت بود، مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از خودرو، ۶۰ هزار عدد قرص ترامادول قاچاق کشف شد که ارزش ریالی قرص‌های غیرمجاز بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بیش از چهار میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال است.

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان بیان داشت: ماموران در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و یک متهم را دستگیر کردند که متهم به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

وی گفت: پدیده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور، زمینه ساز جرایم دیگری نیز در سطح جامعه می‌شود، بر همین اساس تشدید اقدامات مقابله‌ای در این حوزه، همواره یکی از اولویت‌های کاری مهم پلیس به شمار می‌رود.

ترامادول داروی مُسکن است که به علت برخی خواص آن، مورد سوء مصرف قرار می‌گیرد و مصرف خودسرانه این دارو عوارض بسیاری به همراه دارد.

کشف ۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در قاینات

جانشین انتظامی شهرستان قاینات گفت: ماموران انتظامی این شهرستان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در جاده‌ها به ۲ سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و خودروها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

سرهنگ حسین رفعتی‌نژاد افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از خودروها، ۲ هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف شد.

وی بیان کرد: ماموران در این زمینه ۲ دستگاه خودرو توقیف و ۲ نفر متهم را دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع ذیصلاح قضایی معرفی شدند.

جانشین انتظامی شهرستان قاینات گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند یا از طریق پیامک با سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha