۳۰ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۱۹
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85359721
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تولید گوشت قرمز در قزوین ۳.۲ درصد رشد داشت

۳۰ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۱۹
کد خبر: 85359721
تولید گوشت قرمز در قزوین ۳.۲ درصد رشد داشت

قزوین - ایرنا - مدیر امور طیور سازمان جهاد کشاورزی قزوین از افزایش ۳.۲ درصدی تولید گوشت قرمز در واحدهای صنعتی دامپروری این استان در سال جاری خبر داد.

محمد میربابایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان این مطلب افزود: ۲۵ هزار و ۵۰۰ تن گوشت قرمز از ابتدای سال جاری تاکنون در واحدهای صنعتی دامپروری این استان تولید شده که این رقم در سال گذشته ۲۴ هزار و ۷۰۳ تن بود.

وی اضافه کرد: پیش بینی می‌شود تا تا پایان سال جاری بیش از ۳۳ هزار و ۱۵۰ تن گوشت قرمز در واحدهای دامی این استان تولید شود که نقش قابل توجهی در امنیت غذایی و سبد خانوار برجای می‌گذارد.

میربابایی با بیان اینکه گوشت قرمز تولید شده متعلق به چهار میلیون و ۲۰۰ هزار واحد دامی است، تصریح کرد: در حال حاضر ۱۷ هزار و ۸۹۷ بهره بردار در زمینه تولید گوشت قرمز در استان قزوین فعالیت می‌کنند.

این مسوول ادامه داد: سیاست و برنامه وزارت جهاد کشاورزی فعالیت واحدهای نیمه فعال و راکد به چرخه تولید است که در این راستا تسهیلات بسیار خوبی نیز به واحداهای دامداری اعطا می‌شود.

مدیر امور طیور سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خاطرنشان کرد: با هدف فعالیت حداکثری واحدهای تولید گوشت قرمز در استان قزوین برنامه منسجمی در دستور کار قرار گرفته که باید مورد توجه واحدهای تولید کننده قرار گیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha