۳۰ دی ۱۴۰۲، ۱۷:۵۶
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85359967
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اختتامیه نمایشگاه نقاشی " به رنگ سپید " در بوشهر برگزار شد

بوشهر-ایرنا- آیین اختتامیه نمایشگاه نقاشی کودک و نوجوان با عنوان " به رنگ سپید " در مدرسه تاریخی سعادت بوشهر با حضور شماری از دوستداران فرهنگ و هنر برگزار شد.

دبیر برپایی این نمایشگاه روز شنبه در حاشیه آیین یاد شده در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: نمایشگاه " به رنگ سپید " با آثاری از ۱۰ هنرمند در رده سنی ۸ تا ۱۷ ساله به مدت سه روز در پذیرای علاقه مندان شد.

علی ناز کسرایی افزود: در این نمایشگاه آثاری از هنرمندان هستی محمدی، آدرینان بردستانی، آناهیتا پارسی مهر، آرتام دشتی، آرسام دشتی، رهام دشتی، پرهام دشتی، آزیتا شهنه پور برازجانی، آوا حق شناس و نازنین سعیدی به نمایش درآمد.

وی ادامه داد: عمده آثار به نمایش گذاشته در نمایشگاه در قالب سبک "رئال" بود که در چنین سبکی نقاشی‌ها مبتنی بر واقعیت طراحی می‌شوند.

دبیر برپایی نمایشگاه " به عنوان سپید" یادآور شد: ۳۰ اثر این نمایشگاه با موضوع‌های طبیعت، منظره، حیات وحش، طبیعت بی جان و دریا در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت با استقبال خوب هم‌استانی‌ها همراه شد.

نازکسرایی اضافه کرد: هدف از برپایی نمایشگاه نقاشی کودک و نوجوان ایجاد انگیره برای این سن و سال است تا هنر و زحمت آنان دیده شود و بدانند که می‌توانند با تداوم تلاش‌های هنری خود در آینده در این زمینه به نتیجه خوبی برسند.

وی یادآور شد: نگاه کودکان و نوجوانان به مقوله هنر نقاشی تنها نباید تفریح و پرکردن اوقات فراغت باشد چراکه این رشته هنری خود بازار کاری برای آینده آنان محسوب می‌‍شود.

نازکسرایی ادامه داد: در ادامه نمایشگاه نقاشی " به رنگ سپید " نمایشگاه " از جنون تا التیام" با اثرهایی حرفه‌ای ویژه رده سنی بزرگسالان با حضور ۳۰ نفر از هنرمندان در بهمن ماه یا اسفندماه برپا می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha