مهم‌ترین مشکل طرح ملی مسکن در شهر یاسوج کمبود زمین است

یاسوج - ایرنا - معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مهم‌ترین مشکل پروژه مسکن ملی در شهر یاسوج کمبود زمین است، گفت: برای رفع مشکل مسکن در شهر یاسوج به دنبال احداث یک شهرک جدید در حومه این شهر هستیم.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری، "علی محمد روستا" شامگاه شنبه در جلسه شورای مسکن استان اظهار کرد: مهم‌ترین مشکل پروژه مسکن ملی در شهر یاسوج کمبود زمین است که با با رایزنی هایی در حال رفع این مشکل هستیم.

روستا ادامه داد: ۳۰ هزار و ۸۲۵ نفر از متقاضیان یعنی بالای ۵۰ درصد متقاضیان در شهر یاسوج هستند و با توجه به حاشیه های فراوان و مهارجرپذری شهر یاسوج، برای ساخت مسکن ملی با مشکل زمین مواجه هستیم.

وی با اشاره به اهمیت این پروژه در دولت جدید گفت: هدف اصلی دولت از اجرای طرح نهضت ملی مسکن کمک به ساخت مسکن برای مردم به ویژه محرومان، کاهش هزینه‌های تهیه مسکن، گره گشایی از مشکلات مردم و حمایت از قشر جوان برای تشکیل زندگی مشترک است که ما هم در استان تلاش می کنیم به این هدف دست یابیم.

معاون عمرانی استانداریادآور شد: تاکنون ۶۸ هزار و ۸۷۷ نفر در استان متقاضی مسکن ملی شدند که از این تعداد ۲۰ هزار نفر تایید نهایی شدند که هشت هزار نفر از این تعداد مربوط به طرح جوانی جمعیت است.
روستا گفت: در دهه فجر امسال یکهزار واحد مسکن ملی و خودمالکی در استان افتتاح می‌شود و برای رفع مشکل تامین آب آشامیدنی مسکن ملی در یاسوج و دهدشت احداث ۲ مخزن برای تأمین آب آشامیدنی مسکن ملی در این جلسه مصوب شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha