۱ بهمن ۱۴۰۲، ۸:۳۴
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85360346
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی ویژه دهه فجر در همدان تدوین شد

همدان- ایرنا- معاون اداره کل ورزش و جوانان همدان گفت: ۶۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی برای اجرا همزمان با ایام دهه مبارک فجر در سطح این استان تدوین شد.

علی ضمیری کامل روز یکشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار کرد: غبار روبی مزار شهدای والامقام، نواختن زنگ انقلاب اسلامی در زورخانه‌ها، دیدار با ائمه جمعه، برگزاری جشن انقلاب، سرکشی و دلجویی از خانواده معزز شهدا و جانبازان، برگزاری همایش‌ها و مسابقات ورزشی در سطح استان از مهم‌ترین برنامه‌های ورزش و جوانان استان همدان همزمان با دهه مبارک فجر است.

وی بیان کرد: برنامه‌های فرهنگی و ورزشی کمیته ورزش و جوانان متمایز از سال‌های گذشته و با کیفیت بهتر و نوآوری و جذابیت برای جوانان در سطح استان همدان با همکاری ارگان‌ها و نهادها برگزار خواهد شد.

ضمیری کامل اضافه کرد: استان همدان نقش تاریخی و محوری در تمامی عرصه‌های انقلاب و جنگ تحمیلی و سازندگی با اعلام عشق به ولایت، نظام و رهبری داشته است و می‌طلبد برنامه‌های تدوین شده به شکل باشکوه و پرشور برگزار شود.

۶۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی ویژه دهه فجر در همدان تدوین شد

معاون ورزش و جوانان همدان خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی و هیات‌های ورزشی باید برنامه ریزی مناسب برای آشنایی هر چه بیشتر ورزشکاران با آرمان‌ها، ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف، تبیین و ارایه دستاوردهای ورزشی و تجلیل از خانواده‌های معزز شهدای ورزشکار، ایثارگران و پیشکسوتان جامعه ورزش را انجام بدهند.

وی همچنین با اشاره به شرکت ورزشکاران استان همدان در راهپیمایی ۲۲ بهمن افزود: کاروان ورزش استان همانند سال‌های گذشته با لباس‌های متحدالشکل در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن حضوری پرشور خواهند کرد.

استان همدان بیش از ۸۰ هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب ۵۰ هیات ورزشی و نزدیک به ۶۰۰ هزار جوان و نزدیک به ۲۰۰ سازمان مردم نهاد در حوزه جوانان دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha