شبکه تونلی مقاومت همچنان فعال است/ استفاده رزمندگان از آوار ساختمان‌ها به عنوان سنگر

تهران- ایرنا- منابع وابسته به مقاومت فلسطین از توان بالای رزمندگان در تداوم نبرد با نظامیان صهیونیست و تاکتیک آنها خبر می دهند.

به گزارش امروز(یکشنبه) ایرنا، رای الیوم در مطلبی درباره تاکتیک‌های جدید مقاومت علیه نظامیان اشغالگر در غزه آورده است: اطلاعات جدید حاکی از این است که گروه های مقاومت فلسطینی همچنان به نبرد با نظامیان صهیونیست ادامه می‌دهند و تاکتیک جدیدی در پیش گرفته‌اند. خسارت ها و افزایش تلفات نظامیان رژیم صهیونیستی در غزه گواهی بر این است که مقاومت فلسطین همچنان دست بالا را دارد و قدرت مانور همچنان در دست گروه‌های مقاومت است؛ در نتیجه عملیات های مقاومت فلسطینی ده‌ها نفر از نظامیان صهیونیست به هلاکت رسیده یا زخمی شده‌اند و بیش از ۶۳ جنگ افزار نظامی این رژیم در چارچوب اقدام مشترک به ویژه در غزه و اطراف آن و در مناطق شمالی ظرف کمتر از یک هفته هدف قرار گرفته و از کار افتاده است.

این رسانه نوشت: برخی منابع وابسته به قسام و اتاق عملیات مشترک مقاومت اعلام کردند که کنترل اوضاع نبرد حتی در شمال غزه پس از ویرانی آن از سوی رژیم صهیونیستی همچنان در دست مقاومت است.

این منابع با اشاره به توحش و ویرانگری نظامیان صهیونیست و تبدیل شدن ساختمان‌ها به آوار اعلام کردند که رزمندگان مقاومت فلسطین از محله های ویران شده و تل های خاکی ایجاد شده به دست صهیونیست‌ها که خالی از سکنه است به عنوان دژ و سنگر استفاده می‌کنند و دهها عملیات ضداشغالگران از زیر این آوارها انجام شده است و در واقع نیروهای مقاومت به عنوان خاکریز از آوار ساختمانی ناشی از ویرانگری نظامیان صهیونیست استفاده می‌کنند، بدون اینکه نیازی به استفاده از شبکه تونلی باشد که همچنان به میزان نود درصد فعال است.

این منابع همچنین از توان عملیاتی مقاومت در حومه شهر غزه و اردوگاه‌های اطراف آن و در مناطق شمالی سخن گفت اند و اینکه بخش اعظم توان مقاومت پابرجاست و با وجود اینکه جنگ وارد ماه چهارم خود شده، تلفات مقاومت از ۱۰ درصد فراتر نمی‌رود و اوضاع میدانی به نفع مقاومت است.

این منابع در عین حال از اوضاع خوب ذخایر سلاح و مهمات مقاومت به ویژه راکت های یاسین ۱۰۵ هم خبر دادند که به علت تداوم توان ساخت در تونل‌های ویژه ساخت تسلیحات مقاومت، خدشه ای در آن وارد نشده است.

رای الیوم در پایان نوشت: نحوه ساخت تسلیحات نظامی در زیر تونل توسط رزمندگان مقاومت یکی از معماهایی است که اشغالگران مدت هاست که به دنبال کشف آن هستند.

حملات همه جانبه رژیم صهیونیستی به نوار غزه در حالی وارد صد و هفتمین روز خود شده که از طرفی شمار شهدای شهروندان فلسطینی به نزدیک به ۲۵ هزار نفر رسیده و از طرف دیگر رژیم اسراییل برای اولین بار در طول عمر ۷۵ ساله تاسیس این رژیم جعلی ضربات سهمگینی را از چهار گروه مقاومت اسلامی به طور همزمان دریافت کرده و در عین حال به هیچ یک از اهداف ادعایی خود دست نیافته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha