۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۴۳
کد خبرنگار: 5508
کد خبر: 85360533
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

مقابله جانانه رزمندگان مقاومت در شمال و جنوب غزه علیه اشغالگران

تهران- ایرنا- مقاومت رزمندگان فلسطینی امروز (یک شنبه) هم در مقابل متجاوزان صهیونیست ادامه داشت و آنها به مقابله جانانه با نظامیان رژیم صهیونیستی در شمال و جنوب غزه ادامه دادند.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه الجزیره، رزمندگان مقاومت در حال نبرد سنگین با اشغالگران در مناطق مختلف غزه هستند.

منابع فلسطینی از درگیری شدید میان رزمندگان مقاومت و نظامیان رژیم صهیونیستی در مناطق «عبسان الجدیده و بنی سهیلا» در شرق خان یونس در جنوب غزه خبر دادند.

این منابع در عین حال از درگیری نیروهای مقاومت و اشغالگران در شرق «جبالیا» در شمال غزه نیز خبر دادند.

همزمان توپخانه رژیم صهیونیستی مناطق شمالی غزه به ویژه اردوگاه "جبالیا" را گلوله باران کرد.

قایق‌های جنگی رژیم صهیونیستی نیز سواحل «دیرالبلح» و خان یونس در نوار غزه را هدف قرار دادند.

جنگنده - بمب افکن های رژیم صهیونیستی نیز خانه ای را در محله «الزیتون» در شرق شهر غزه و محله «المناره» در جنوب شرق خان یونس در جنوب غزه را بمباران کردند.

این در حالی است که یک نظامی دیگر رژیم صهیونیستی در جنوب غزه به دست مقاومت فلسطین به هلاکت رسید تا شمار نظامیان کشته شده این رژیم از هفتم اکتبر تاکنون (البته بنابر آمار رسمی) به ۵۳۱ نظامی برسد. با زخمی شدن یک افسر و دو نظامی دیگر این رژیم شمار نظامیان زخمی این رژیم نیز به ۲ هزارو ۶۶۵ نفر رسید.

از سوی دیگر رسانه های رژیم صهیونیستی اذعان کردند: اسرائیل با گذشت بیش از صد روز از جنگ علیه مقاومت فلسطین در وضعیت بغرنجی قرار دارد. نه حماس فروپاشیده و نه اسیران بازگشته‌اند از حیث دیپلماسی نیز اوضاع نابسامانی داریم.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین در ۱۵ مهرماه و آغاز بمباران های وحشیانه مناطق مسکونی و مراکز درمانی و آموزشی غزه توسط رژیم صهیونیستی و پس از چندی یورش زمینی نظامیان صهیونیست به نوار غزه، رزمندگان مقاومت نیز به مقابله با نظامیان نظامیان صهیونیست پرداخته اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha