فاکس نیوز: زنگ خطر برای کمپین انتخاباتی بایدن از سوی دموکرات‌ها نیز به صدا درآمد

تهران-ایرنا- شبکه فاکس نیوز آمریکا در گزارشی نوشت: چندین قانونگذار دموکرات از نحوه عملکرد کمپین انتخاباتی رییس‌جمهوری آمریکا ابراز نارضایتی کرده و نسبت به ناکارآمدی همراهان او در جلب اعتماد طیف‌های گسترده‌تری از رای‌دهندگان از جمله جوانان و رنگین‌پوستان هشدار دادند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از این شبکه خبری حامی جمهوری‌خواهان، ‌با توجه به محبوبیت پایین جو بایدن، رییس‌جمهوری آمریکا و آمار ضعیف وی در نظرسنجی‌ها به نظر می‌رسد ابزار و روش‌های کمپین انتخاباتی او با وجود اعتراضات عمومی، هیچ تغییر قابل‌توجهی نکرده است.

این گزارش نوشت: سناتور برنی سندرز، یکی از سیاستمداران با رویکرد چپ است که نگران نحوه رویارویی بایدن با انتخابات سال جاری در آمریکا است. وی معتقد است که جنگ (رژیم) اسرائیل با حماس به جایگاه رییس‌جمهوری ایالات متحده در میان رای‌دهندگان جوان لطمه زده و بایدن باید مسیر خود را در ادامه فعالیت‌های انتخاباتی تغییر دهد.

دیگر دموکرات‌های مجلس نمایندگان، مانند استنی هویر، رهبر پیشین اکثریت مجلس نمایندگان از مریلند نیز نسبت به جهت‌گیری کمپین بایدن ابراز نگرانی کردند.

بنی تامپسون، ‌ نماینده دموکرات دیگر نیز با اشاره به نارضایتی خود از موقعیت کنونی کمپین بایدن تاکید کرد:"‌ افرادی که در سال ۲۰۲۰ در گسترش پیام بایدن و جهت‌گیری کمپین او مشارکت داشتند، اکنون در این کمپین حضور ندارند.‌" این نماینده دموکرات با اشاره به کاهش آمار رای‌دهندگان در پایگاه‌های اصلی دموکرات‌ها تصریح کرد:" بایدن به مردان و زنان رنگین‌پوست، لاتین و آسیایی‌تبار برای موفقیت نیاز دارد."

فاکس نیوز افزود:‌ مایکل لاروسا، دستیار ارشد سابق و سخنگوی جیل بایدن، بانوی اول، از تیم رییس‌جمهوری آمریکا به خاطر آمار پایین نظرسنجی‌های او انتقاد کرده و هشدار داد که بایدن برای پیروزی در انتخابات باید دستیاران و مشاورانش را تغییر دهد.

طبق این گزارش، دیوید اکسلرود و جیمز کارویل، استراتژیست‌های مطرح دموکرات نیز درباره شانس انتخاب مجدد بایدن ابراز نگرانی کرده‌اند.

فاکس نیوز در پایان گزارش خود نوشت: بایدن در انتخابات ۲۰۲۴ با یک نبرد سخت روبرو است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha