دبیرخانه جشنواره سراسری فیلم آسمان مهاباد راه‌اندازی شد

مهاباد- ایرنا- دبیرخانه دائمی نخستین جشنواره سراسری فیلم، فیلمنامه و عکس آسمان با حضور علاقه‌مندان، هنرمندان و دوستداران هنر در مهاباد راه اندازی شد.

مدیر بخش رسانه نخستین جشنواره سراسری فیلم، فیلمنامه و عکس آسمان مهاباد روز یکشنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: دبیرخانه دائمی این جشنواره در تالار وحدت شهرداری مهاباد راه اندازی شده و آماده دریافت آثار متقاضیان در این جشنواره سراسری است.

فریدالدین صدیقی با اشاره به اینکه به زودی فراخوان جشنواره و بخش‌های مورد نظر این جشنواره با حضور اصحاب رسانه و علاقمندان این بخش رونمایی می شود، افزود: طبق برنامه ریزی انجام شده جشنوارە فیلم، فیلمنامه و عکس آسمان مهاباد نیمه اول شهریورماه سال آینده در محله ای روباز برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه با توجه به پیشینه فرهنگی مهاباد، برگزاری این جشنواره دائمی جزو نیازها و درخواست‌های هنردوستان این شهرستان بود، اضافه کرد: با وجود علاقەمندان بیشمار سینما و فیلم در این شهرستان، برگزاری یک فستیوال، می‌تواند گامی مثبت در این راستا باشد.

مدیر بخش رسانه نخستین جشنواره سراسری فیلم، فیلمنامه و عکس آسمان مهاباد اظهار کرد: این جشنواره با همکاری مجموعه شورا و شهرداری برگزار می شود که نشان دهنده حمایت این مجموعه از فعالیت‌های فرهنگی و هنری است.

وی با اشاره به اینکه نمایش فیلم «هفت سمفونی زاگروس به کارگردانی «پرویز رستمی»، آغازگر فعالیت جشنوارەی سالانه آسمان در مهاباد بود، افزود: در بخش دیگری از این مراسم ضمن نمایش کلیپ تصویری از فعالیتهای «محمد کریمی» پیشکسوت عرصه سینما و عکاسی مهاباد تجلیل شد.

مهاباد با ۲۶۰ هزار جمعیت جزو شهرهای فرهنگی شمال غرب کشور است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha