وزیر آموزش و پرورش جان‌باختن سه معلم چهارمحال و بختیاری را تسلیت گفت

شهرکرد- ایرنا- وزیر آموزش و پرورش روز یکشنبه اول بهمن‌ماه با صدور پیامی، جان‌باختن سه معلم استان چهارمحال و بختیاری در حادثه رانندگی را تسلیت گفت.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری، رضا مراد صحرایی در پیام تسلیت خود تاکید کرده است: خبر ناگوار درگذشت ۲ مربی پرورشی و یک آموزگار تلاشگر استان چهارمحال و بختیاری؛ هادی حسینی، داود مهری و محمدرضا کوهی در اثر حادثه دلخراش تصادف، موجب تاثر و تاسف گردید.

در ادامه این پیام آمده است: بی‌شک زحمات و تلاش‌های این همکاران عزیز، در حافظه دانش آموزان و همکاران ماندگار خواهد ماند و اهتمام صادقانه ایشان در عرصه تعلیم و تربیت، یاد و خاطره نیکی از آنان برجای خواهد گذاشت.

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرده است: اینجانب ضمن گرامی‌داشت یاد و نام این معلمان دلسوز و فداکار، این فقدان و مصیبت اندوهگین را به خانواده محترم ایشان و جامعه بزرگ فرهنگیان به ویژه دانش آموزان و همکاران معزز آموزش و پرورش شهرستان خانمیرزا تسلیت می‌گویم و از خداوند سبحان برای این معلمان عزیز غفران الهی و برای بازماندگان شکیبایی و سلامتی خواهانم.

به گزارش ایرنا، شنبه شب ۳۰ دی‌ماه سه معلم چهارمحال و بختیاری در حادثه تصادف کامیون و خودرو سواری در جاده صالحات به لردگان جان باختند.

۴۰ روز پیش نیز سه معلم دیگر آموزش و پرورش شهرستان اردل چهارمحال و بختیاری در سانحه رانندگی جان خود را از دست دادند.

آلونی مرکز شهرستان خانمیرزا در ۱۵۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha