شبکه برق شهرستان حمیدیه توسعه یافت

اهواز - ایرنا - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: ۱۷ کیلومتر شبکه برق در شهرستان حمیدیه به منظور توسعه و خدمات‌رسانی مطلوب و تقویت کیفیت ولتاژ برق احداث شد.

عبدالحمید عباس شیاری روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این طرح با اعتباری بالغ بر ۱۹۳ میلیارد و ۲۰۵ میلیون ریال بهره برداری شده اظهار کرد: اجرای این طرح‌ها در مناطق مختلف شهری و روستایی شهرستان حمیدیه شامل نصب ۱۴۰ اصله پایه فشار متوسط، ۱۶۰ اصله پایه فشار ضعیف، ۱۰ هزارو ۳۶۷ متر سیم آلومینیومی، پنج هزار و ۷۳۹ متر کابل خودنگهدار فشار ضعیف، یک هزار و ۷۹۵ متر کابل روشنایی و ۶۵۷ عدد مقره سیلیکونی وارد مدار شده است.

وی ادامه داد: جلب رضایت شهروندان اولویت نخست صنعت برق است که ما مکلف هستیم در راه خدمت‌رسانی مطلوب به شهروندان حداکثر تلاش خود را انجام دهیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز افزود: رشد و توسعه شهری و روستایی می‌طلبد تا همزمان با افزایش تقاضا و متناسب با تراکم ساخت و سازها اقدام به توسعه و احداث شبکه اعم از فشار متوسط و فشار ضعیف کنیم.

شیاری ادامه داد: ارائه خدمات مطلوب برق به شهروندان یکی از مهمترین برنامه های اساسی شرکت های توزیع برق محسوب می‌شود که از ابتدای سال‌جاری تاکنون با انجام طرح‌های مهندسی در راستای ارائه خدمات مطلوب در مناطق مختلف شهری و روستایی برنامه ریزی شده است.

شرکت توزیع نیروی برق اهواز بیش از ۶۱۹ هزار اشتراک فعال دارد که شهرهای اهواز، حمیدیه، کارون، باوی و حمیدیه را زیر پوشش خود دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha