تاکید مناف هاشمی بر به‌روزسانی آگاهی ورزشکاران در حوزه دوپینگ

تهران- ایرنا- دبیرکل کمیته ملی المپیک در دومین نشست کمیسیون پزشکی بر نقش مهم این کمیسیون در حفظ و ارتقای سلامت ورزشکاران و نیز توجه به نیاز ورزشکاران به دانش روز حوزه دوپینگ تاکید کرد.

به گزارش ایرنا، دومین نشست کمیسیون پزشکی کمیته ملی المپیک امروز (یکشنبه) به ریاست غلامرضا نوروزی رئیس کمیسیون و با حضور سیدمناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک و با حضور اکثریت اعضاء برگزار شد.

در این نشست پیش‌نویس آیین‌نامه کمیسیون پزشکی مورد بررسی و جمع‌بندی قرار گرفت. همچنین سرفصل‌های مهم تقویم کمیسیون پزشکی تا زمان المپیک پاریس ۲۰۲۴ مطرح و مقرر شد تا اعضا پس از ملاحظه و بررسی در نشست‌های بعدی نظرات خود را بیان کنند.

در ادامه پیش‌بینی‌های لازم به‌منظور برگزاری سمینارهای بین‌المللی در حوزه پزشکی ورزشی که قرار است بهار سال آتی در کیش برگزار شود، صورت گرفت.

در این نشست دبیرکل کمیته ملی المپیک به نقش مهم کمیسیون پزشکی و توجه به نیاز ورزشکاران به دانش روز در بحث مکمل‌های ورزشی و دوپینگ اشاره کرد و به اهمیت نقش کمیسیون در حفظ و ارتقای سطح سلامت ورزشکاران شرکت‌کننده در رویدادهای مرتبط با کمیته ملی المپیک تاکید داشت.

در خاتمه احکام اعضای کمیسیون توسط دبیرکل و رئیس کمیسیون اعطا شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha