مناف هاشمی: با تمام توان از رشته‌های المپیکی حمایت می‌کنیم

تهران- ایرنا- دبیرکل کمیته ملی المپیک در دیدار با رئیس فدراسیون تنیس‌روی‌میز و ۳ ملی‌پوش این رشته بر حمایت همه‌جانبه کمیته از رشته‌های المپیکی تاکید کرد.

به گزارش عصر سه‌شنبه ایرنا، مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس‌روی‌میز به همراه سه تن از ملی‌پوشان در آستانه اعزام به رقابت‌های کسب سهمیه المپیک با حضور در کمیته ملی المپیک با سید مناف هاشمی دبیر کل کمیته دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار که رئیس فدراسیون‌ تنیس‌روی‌میز و عضو هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک و ابراهیم درستی عضو هیئت رئیسه فدراسیون نیز در آن حضور داشتند، علی قارداشی به ارائه گزارشی از نحوه آماده‌سازی ملی‌پوشان جهت حضور در رقابت‌های کسب سهمیه المپیک پاریس ۲۰۲۴ پرداخت و در ادامه نیما و نوشاد عالمیان و سید امیر حسین هدایی سه ملی‌پوش تنیس‌روی‌میز کشورمان نیز توضیحاتی در خصوص تمرینات خود و مسابقات پیش‌رو داده و ابراز امیدواری کردند که بتوانند سهمیه المپیک پاریس را کسب کنند.

هاشمی نیز ضمن قدردانی از زحمات رئیس فدراسیون تنیس‌روی‌میز و نمایندگان کشورمان جهت دستیابی به این هدف اظهار داشت: کمیته ملی المپیک بر حسب وظیفه ذاتی خود با تمام توان از رشته‌های المپیکی شانس کسب سهمیه المپیک حمایت کرده و برای دارندگان سهمیه و کادر فنی نیز برنامه‌های تشویقی خوبی در نظر گرفته است.

وی همچنین برای ملی‌پوشان جهت کسب سهمیه المپیک آرزوی موفقیت کرد و تاکید کرد: نگاه حمایتی از مربیان، ملی‌پوشان و فدراسیون‌های المپیکی در مدت زمان باقی‌مانده تا المپیک ۲۰۲۴ کماکان به قوت خود باقی است تا عزیزان دغدغه‌ای در این زمینه نداشته باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha