۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۵۵
کد خبرنگار: 934
کد خبر: 85361022
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

توضیحات شهردار اردبیل در مورد بازداشت کارمند کمیسیون ماده ۱۰۰

اردبیل- ایرنا- پیش‌تر خبری مبنی بر بازداشت یکی از کارمندان شهرداری اردبیل به اتهام دریافت رشوه به عنوان عضو کمیسیون ماده ۱۰۰ انتشار یافت که کانال‌ اطلاع‌رسانی شهرداری به نقل از شهردار در این زمینه توضحیات جدیدی ارایه کرد.

به گزارش ایرنا، در این مطلب که امروز یکشنبه به نقل از «محمود صفری» شهردار اردبیل انتشار یافته، آمده است: تاریخ وقوع جرم، اواخر بهمن‌ ۱۴۰۱ بوده است و به لحاظ کشف جرم در اواخر دی‌ماه امسال متهم از سوی مرجع قضایی دستگیر و روانه زندان شد.

شهردار اردبیل با اشاره به دستورهای دادستان اردبیل در جمع دبیران کمیسیون ماده ۱۰۰ قانون شهرداری گفت: راهکار و دستورها دادستانی در خصوص الکترونیکی شدن تمامی امور مربوط به موضوع ماده ۱۰۰ و سایر موارد مرتبط با ارباب رجوع در مبارزه با فساد راه‌گشا خواهد بود.

صفری همچنین با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی دادستانی و سربازان گمنام امام زمان (عج) تصریح کرد: بی‌شک اقدام‌های دادستان اردبیل در این خصوص علاوه بر فسادستیزی، موجب پیشگیری از وقوع جرم و گسترش پاک‌دستی در مجموعه کارمندان خواهد شد.

مرکز رسانه دادستانی اردبیل روز گذشته (شنبه) از شناسایی و دستگیری یکی از کارکنان مجموعه شهرداری اردبیل به اتهام دریافت رشوه با دستور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خبر داد.

در آن مطلب تصریح شده بود که فرد بازداشت شده به عنوان کارمند در کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری اردبیل فعالیت داشت و با استفاده از رای جعلی دیوان عدالت اداری در پرونده‌ها نسبت به دریافت رشوه از مراجعان اقدام می‌کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha